دشمن مترصد ایجاد بحران های داخلی در کشور است


دشمن مترصد ایجاد بحران های داخلی در کشور است

جهرم-امام جمعه جهرم گفت: دشمنان مترصد آن هستند که کشور را درگیر بحران های داخلی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسین مدبر، در خطبه های نماز جمعه جهرم با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: مقابله رزمندگان اسلام برابر دژخیمان بعث عراق در حالی رخ داد که از هیچ امکانات دفاعی برخوردار نبودند.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه برتری ما مقابل دشمن در دوران دفاع مقدس با توکل به خداوند متعال بوده است، افزود: امروز نیز با توکل به پروردگار و تحت زعامت فرمانده کل قوا هیچ کس جرئت نفوذ به کشور ما را ندارد.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار کرد: باید قدر رزمندگان، جانبازان و خانواده های آنان را دانست و قدردان بازماندگان شهدا بود.

حجت الاسلام مدبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جریانات روزهای گذشته در کشور، گفت: فکر نمی کردیم خیمه امام حسین (ع) در مشهد مقدس را آتش زده و به مقدسات، قرآن کریم و پرچم کشور توهین شود.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار نظام ما مرهون عمل به قرآن کریم است، گفت: قرآن به تنهایی سعادت بشر را در بر دارد.

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه طبق آیات قرآن کریم جولان های باطل تمام می شود، گفت: این حرکت ها مذبوهانه است و آنها مترصد آن هستند که کشور را درگیر مسائل داخلی کنند.

وی با اشاره به اینکه واقعه فوت دختر کردستانی حادثه نبود بلکه واقعه بود، اظهار کرد: در زمانی که ایران می خواهد رسما به پیمان شانگهای بپیوندد فوت دختر کردستانی را همزمان با این واقعه گره زدند؛ دشمن به دنبال ایجاد بحران داخلی در کشور است تا به راحتی نقشه های خود را عملی کند.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه مسئله آشوب های خیابانی و مرگ دختر کردستانی یک قطعه از پازل است که برای ما چیده شده است، گفت: دشمن به دنبال تجزیه ایران است و سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن نیز توطئه آنان است.

وی با قدردانی از بصیرت مردم جهرم برابر توطئه های مختلف از نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نیز قدردانی کرد و خواستار تجهیز نیرو و امکانات توسط دولت و مجلس به نیروهای فراجا در کشور شد.

حجت الاسلام مدبر در پایان با اشاره به برگزاری برنامه پیاده روی «حرم تا حرم» در سالروز شهادت امام رضا (ع) در شهرستان جهرم اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۳۰ هزار نفر در این برنامه شرکت کرده و امسال این برنامه برای یازدهمین سال برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه