آب رسانی به 370 روستای استان فارس تا پایان سال جاری


آب رسانی به 370 روستای استان فارس تا پایان سال جاری

شیراز - استاندار فارس گفت: طرح آب رسانی به ۳۷۰ روستای استان فارس با همت گروه های جهادی و قرارگاه محرومیت زدایی تا پایان سال انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمانیه در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی استان گفت: طرح آبرسانی به ۳۷۰ روستا قرار بود از ابتدای امسال در مدت ۳۰ ماه انجام شود که به همت گروه‌های جهادی و قرارگاه محرومیت زدایی این کار تا پایان امسال و در مدت ۱۱ ماه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه اعتبارات لازم برای اجرای این طرح پیش بینی و اختصاص داده شده است افزود: گام دوم آبرسانی هم مشخص کرده ایم که با گرفتن مجوز از وزارت نیرو عملیات اجرایی آن هم آغاز می‌شود.

استاندار فارس ادامه داد: طرح خانه دار شدن هزار و ۲۰۰ مددجوی کمیته امداد در استان هم پیگیری شد و ۳۰۰ واحد مسکونی تا دهه فجر امسال تحویل مددجویان خواهد شد.

استاندار فارس گفت: در مرحله بعد نیز ساخت ۴ هزار واحد مسکونی دیگر که از مصوبات سفر دوم هیأت دولت به استان فارس است، پیگیری می‌شود.

ایمانیه افزود: در طرح واکسیناسیون دام‌های روستاییان و عشایر هم با حضور ۶۰۰ دامپزشک، واکسیناسیون بیش از دو و نیم میلیون دام انجام شد. د

ر این جلسه مصوب شد که با توجه به شرایط خشکسالی، طرح آبخیز داری در زمین‌های منابع طبیعی استان و مهار آب‌های سطحی به عنوان یک مصوبه جدید انجام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی