زیر سوال بردن دفاع مقدس ویژگی افراد غیر خودی است


زیر سوال بردن دفاع مقدس ویژگی افراد غیر خودی است

بجنورد- امام جمعه بجنورد به تشریح ویژگی‌های افراد خودی و غیر خودی در نظام اسلامی پرداخت و گفت: غیرخودی‌ها همواره دفاع مقدس و آرمان‌های نظام را زیر سوال می‌برند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری صبح چهار شنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس خراسان شمالی اظهار کرد: دو دسته خودی و غیر خودی در کشور وجود دارند که هر کدام ویژگی‌هایی را شامل می‌شوند.

امام جمعه بجنورد دفاع از نظام، ولایت و کشور را نشانه خودی بودن افراد دانست و ادامه داد: اهداف این قشر رشد کشور است و انتقادات را درون کشور مطرح می‌کنند.

وی افزود: انتخابات یک نمونه اختلاف درون کشور است که گروه‌های مختلف سعی می‌کنند در فضایی آرام فرد منتخب خود را ارائه دهند.

حجت الاسلام نوری بیان داشت: غیر خودی‌ها دین را برای اداره کشور قبول ندارند همانطور که یک رئیس جمهور به صراحت گفت دین برای زمان پیامبر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همراهی با دشمن، تعریف و تمجید از استکبار، زیر سوال بردن جبهه مقاومت و جنگ تحمیلی را نشانه افراد غیر خودی دانست و گفت: افرادی که حضور بدون چشم داشت جوانان برای دفاع از حرم ائمه را زیر سوال می‌برند قطعاً خودی نیستند.

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی تمامی کشورهای مستکبر بر سر ایران ریختند و ۱۳ کشور به عراق سلاح شیمیایی دادند. اما این کشور ایستاد.

نوری در انتها گفت: برای استفاده از سلاح شیمیایی ما شکایت کردیم اما سازمان ملل ما را به عدم استفاده از سلاح شیمیایی توصیه کرد؛؛ در چنین شرایطی ما پیروز جنگ شدیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق