امورات کشور باید به جوانان سپرده شود


امورات کشور باید به جوانان سپرده شود

بجنورد- امام جمعه بجنورد با اشاره به نقش ویژه جوانان در فرماندهی جنگ تحمیلی، گفت: سپردن امورات به دست جوانان بازخورد مطلوبی دارد زیرا در دفاع مقدس با محوریت جوانان دشمن را شکست دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری پیش از ظهر سه شنبه در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: جنگ تحمیلی برای کشور خسارات زیادی در پی داشت اما نباید از دستاوردهای آن غافل شد.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای جنگ برای نسل امروز، گفت: باید اتفاقات جنگ به خوبی برای جوانان بازگو شود.

وی با اشاره به شرایط نامطلوب کشور در آغاز جنگ تحمیلی، افزود: دشمن تا دندان مسلح بود اما جوانان ما با مقاومت حتی یک وجب خاک را به دشمن ندادند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: سپردن امورات کشور به دست جوانان بازخورد مطلوبی دارد؛ همان‌گونه که در جنگ تحمیلی نیز ۸۰ درصد فرماندهان ما را جوانان تشکیل می‌دادند و توانستیم در عملیات‌های مختلف دشمن را شکست دهیم.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به کارشکنی سازمان‌های بین‌المللی برای دفاع از حق ایران در برابر حمله عراق، بیان کرد: تنها ۶ روز بعد از حمله عراق به کویت، شورای امنیت علیه عراق قطعنامه صادر کرد و این اقدام را محکوم کرد؛ اما در جنگ تحمیلی علیه ایران درحالی‌که عراق علیه مردم بی‌گناه کشور ما از سلاح شیمیایی استفاده می‌کرد سازمان‌های بین‌المللی اقدامات عراق را محکوم نکردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج