46گشت روزانه راهداری و کنترل جاده‌ای در خراسان جنوبی انجام می شود


46گشت روزانه راهداری و کنترل جاده‌ای در خراسان جنوبی انجام می شود

بیرجند_ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از انجام ۴۶ گشت روزانه راهداری و کنترل جاده‌ای در سطح محورهای مواصلاتی استان در طرح تابستانی و اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فدوی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای طرح تابستانی و اربعین حسینی تا کنون ۴۶ گشت روزانه راهداری و کنترل جاده‌ای در سطح محورهای مواصلاتی استان با تعامل مشترک با پلیس راه استان و تیم‌های نظارتی ویژه کنترل ناوگان باری و مسافربری انجام شده است.

وی افزود: این گشت‌ها در محورهای اصلی، فرعی و روستایی و به منظور کنترل و حفاظت از راه‌ها و ایجاد حس امنیت و آرامش در مسافران جاده‌ای انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از وظایف این اداره کل نظارت بر اجرای صحیح قوانین حاکم بر بخش حمل و نقل جاده‌ای به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم و دولت و توسعه و بهبود وضعیت حمل و نقل جاده‌ای است.

فدوی تصریح کرد: گشت‌های کنترل جاده‌ای به صورت میدانی در تمام محورهای استان به صورت مستمر حضور داشته و با تخلفات حادثه ساز رانندگان در جاده‌ها برخورد می‌کنند.

وی تاکید کرد: افزایش قانونمندی و رعایت قوانین و مقررات در نهایت ارتقای سطح خدمات و رضایت‌مندی خدمات گیرندگان از دیگر مزایای این کار نظارتی است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: با توجه به افزایش ترددها به علت سفر زائران اربعین و مسافرت‌های پایان تعطیلات تابستان به منظور بهره مندی بیشتر کاربران جاده‌ای کنترل و نظارت‌های جاده‌ای تشدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای و دیگر هموطنان، در صورت مشاهده هرنوع تخلف مرتبط با ناوگان عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای اعم از کالا و مسافر، می‌توانند برای اطلاع، با شماره ۱۴۱ که در تمام اوقات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به مراجعات تلفنی است، تماس حاصل کنند.
فدوی در پایان از مسافران و کاربران جاده‌ای تقاضای رعایت اصول و قوانین راهنمایی و رانندگی و توقف درمحل های استراحت بین راهی جهت سفر ایمن را داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی