بیشترین زائران از مرزهای خوزستان عازم زیارت اربعین شدند


بیشترین زائران از مرزهای خوزستان عازم زیارت اربعین شدند

اهواز- استاندار خوزستان با بیان اینکه بالاترین میزان زائران عازم عتبات عالیات از مرزهای چذابه و شلمچه بود، گفت: حدود یک میلیون و ۵۷۷ هزار زائر از مرزهای خوزستان به عتبات عالیات مشرف شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان بعد از ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، روند بازگشت زوار به کشور را روان اعلام کرد و افزود: امکانات مورد نیاز برای انتقال زائران به شهرهای داخلی استان و همچنین شهرهای مختلف کشور فراهم است.

استاندار خوزستان ادامه داد: علاوه بر اتوبوس‌های درون استانی و برون استانی که با نرخ مصوب، زائران را به اقصی نقاط کشور منتقل می‌کنند، ۱۶ رام قطار به صورت روزانه بخشی از زائران بازگشتی را به مقاصد تهران، مشهد، یزد، زاهدان و سایر شهرهای کشور جابه‌جا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه روند خدمت‌رسانی در مرزها تا بازگشت کامل زائران به کشور تداوم دارد، بیان کرد: مواکب همچنان از زوار بازگشتی پذیرایی لازم را انجام می‌دهند و امید است که زائران بدون مشکل به استان‌های خود برگردند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه بالاترین میزان زائران عازم عتبات عالیات از مرزهای چذابه و شلمچه بود، گفت: حدود یک میلیون و ۵۷۷ هزار زائر از مرزهای خوزستان به عتبات عالیات مشرف شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا