سرویس‌دهی شهرداری ارومیه با50 دستگاه اتوبوس به جاماندگان اربعین


سرویس‌دهی شهرداری ارومیه با50 دستگاه اتوبوس به جاماندگان اربعین

ارومیه – شهردار ارومیه گفت: برای خدمات‌رسانی به عزادارانی که قصد پیاده‌روی در ارومیه را دارند حدود ۵۰ دستگاه اتوبوس عمومی در سطح شهر پیش‌بینی شده است.

حسین مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی کلانشهر ارومیه همچون سنوات گذشته در ۲۶ شهریورماه روز اربعین حسینی از ساعت ۱۷ از میدان شهدا تا گلزار شهدا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش با همکاری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و شهرداری ارومیه برگزار می‌شود؛ گفت: میزبانی از زائران حسینی افتخار بزرگی است که همه ساله نصیب کلانشهر ارومیه شده تلاش می‌کنیم که میزبانی را بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

شهردار ارومیه عنوان کرد: با تلاش شهرداری ارومیه و سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری در اربعین حسینی برای خدمات‌رسانی به عزادارانی که قصد پیاده‌روی در این مسیر را دارند حدود ۵۰ دستگاه اتوبوس عمومی در سطح شهر پیش‌بینی شده است که در روز اربعین در ۱۵ نقطه از شهر به فعالیت خواهد پرداخت.

وی تصریح کرد: از این تعداد اتوبوس ۳۰ دستگاه اتوبوس در مسیرهای شهرک شهریار، شهرک ایثار، گلشهر، آزادگان، بهداری، میرداماد، دره‌چایی، ولیعصر، نه‌پله، عرشلو، اسلام‌آباد، ترمینال، حسین‌آباد، ابوذر و کوی لاله خدمات‌رسانی کرده و ۲۰ دستگاه اتوبوس نیز به صورت رایگان در اختیار حوزه‌های مقاومت بسیج قرار می‌گیرد.

مهدی‌زاده به آغاز فعالیت این ناوگان‌ها در روز اربعین نیز اشاره کرد و گفت: این اتوبوس‌ها در روز اربعین از ساعت ۱۵.۳۰ فعالیت خود را آغاز و آماده خدمات‌رسانی به عزاداران حسینی خواهند بود.

وی به زیباسازی و آراستگی محورهای راهپیمایی با نصب پرچم‌های سیاه و طرح‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: تمامی واحدهای شهرداری اعم از سازمان مدیریت پسماند، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و … باید تلاش جهادی و شبانه‌روزی برای آماده‌سازی مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین داشته و تا پایان این مراسم در آماده‌باش کامل باشند.

وی تصریح کرد: همچنین چهار ایستگاه و چایخانه تحت عنوان چایخانه اباعبدالله حسین (ع) در طول مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در ارومیه به عزاداران سید و سالار شهیدان خدمات می‌دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب