مراسم اربعین تنها راهپیمایی ساده نیست/دشمن درهراس از اتحاد ملت ها


مراسم اربعین تنها راهپیمایی ساده نیست/دشمن درهراس از اتحاد ملت ها

سمنان- امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه مراسم اربعین تنها یک راهپیمایی ساده نیست، گفت: دشمن از اتحاد ملت‌ها در مراسم راهپیمایی اربعین در هراس است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر ضمن بیان اینکه مراسم اربعین تنها یک راهپیمایی ساده نیست، ابراز داشت: در پس این مراسم مزایای بسیاری نهفته که مهمترین آن ترس دشمن از اتحاد ملت‌ها است.

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی اربعین رزمایش بزرگ دینی و اسلامی محسوب می‌شود، افزود: این حرکتی که توسط خود مردم اجرا می‌شود و همه ساله شاهد حضور مشتاقان بسیاری در این مراسم هستیم و همین حضور میلیونی افراد موج خشم را در رسانه‌های استکبار برانگیخته کرده است.

خطیب جمعه موقت سمنان با بیان اینکه از جمله نشانه‌های مؤمن حقیقی حضور در مراسم اربعین و خواندن زیارت امام حسین (ع) است، ابراز داشت: نباید فراموش کنیم که قیام سیدالشهدا (ع) برای رسیدن به حق و به پا خواست ظلم ستیزی بوده است که می‌بایست همین روند الگو و اسوه برای جامعه امروز نیز باشد.

مهدوی نژاد با بیان اینکه دشمن می‌کوشد تا حماسه باشکوه اربعین را کوچک جلوه دهد، تصریح کرد: دشمن با دیدن حضور ۲۰ میلیونی مردم و اتحاد و برادری بین کشورهای مسلمان هر روز خواب مرگ می‌بیند لذا در تلاش است تا با دروغ پراکنی و مانع تراشی آن را در رسانه‌های خود کم اهمیت نشان دهد.

وی افزود: راهپیمایی جاماندگان اربعین فردا همزمان با سراسر کشور در استان سمنان نیز اجرا می‌شود و از عموم مردم دعوت می‌شود تا برای نقش بر آب کردن توطئه دشمن در این مراسم معنوی شرکت کرده و از ثواب آن بهره‌مند شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رسوایی اخلاقی بازیگر زن سریال جومونگ 3