ستاد مردمی پیاده روی جاماندگان اربعین سمنان تشکیل شد


ستاد مردمی پیاده روی جاماندگان اربعین سمنان تشکیل شد

شاهرود- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، گفت: برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پیاده روی نمادین دلدادگان حسینی در این استان، ستاد مردمی با شش کمیته تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام عباس عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه برای هر چه بهتر برگزار کردن مراسم پیاده روی نمادین دلدادگان حسینی در استان سمنان شش کمیته مردمی تشکیل شده است، تاکید کرد: این کمیته‌ها ذیل یک ستاد مردمی برگزاری مراسم نمادین پیاده روی دلدادگان حسینی فعالیت و رسالت برپایی موکب ها، هماهنگی، اجرای برنامه‌ها، فضاسازی و تبلیغات و… را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه کمیته‌هایی مانند پشتیبانی، فرهنگی، تبلیغاتی، امنیت انتظامات، ترافیک، جذب امکانات و ادارات برای انجام بهتر امور در زمینه پیاده روی نمادین دلدادگان حسینی در استان تشکیل شده است، تاکید کرد: خوشبختانه همه امکانات پای کار آمده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در سال جاری مانند سال گذشته در تمام استان سمنان هم در سطح شهرها و هم اکثر روستاها، مراسم پیاده روی نمادین دلدادگان حسینی برگزار خواهد شد، تاکید کرد: پیش بینی می‌شود شاهد حضور پرشور مردم در این مراسم باشیم و بیش از ۳۰ هزار نفر در آن شرکت داشته باشند.

عبدالهی با بیان اینکه سال گذشته اتفاق باشکوه در استان سمنان رخ داد و بین پنج الی ۴۰ کیلومتر در برخی نقاط استان مانند بی ارجمند و شاهرود و… پیاده روی نمادین صورت گرفت، افزود: در عمده شهرها و روستاها مسیرهای پیاده‌روی نمادین دلدادگان حسینی نهایی و ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان شاهرود یکی از ظرفیت‌های جذاب برای پیاده روی اربعین استان سمنان محسوب می‌شود چرا که مسیر این پیاده روی بین دو شهر شاهرود و بسطام قرار دارد و همچنین استقبال مردم از آن ویژه است، گفت: راهپیمایی اربعین دلدادگان در این شهرستان از سه راهی مجن تا حرم امامزاده سید ابوالقاسم (ع) بسطام برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن بیان اینکه نشست‌هایی با هیئت‌های مذهبی و مجموعه‌های مردمی در روستاها و شهرهای استان سمنان برگزار شده تا بهترین هماهنگی و عملکرد را در زمینه پیاده روی نمادین دلدادگان داشته باشیم، گفت: برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری مراسم پیاده روی نمادین دلدادگان حسینی صورت گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها