دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب شد


دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب شد

مریوان- رحمان هوشیاری طی حکمی از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی کشور به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی کشور طی حکمی رحمان هوشیاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان را به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب کرد.

در بخشی از این حکم انتصاب خطاب به رحمان هوشیاری آمده است: جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان به جهت رویکرد تخصصی در حوزه تئاتر بیرونی و نیز جایگاه مردمی و حوزه تأثیر اجتماعی یک رویداد بسیار حائز اهمیت در کشور و منطقه است.

در ادامه این حکم آمده است: به موجب این حکم و به پیشنهاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به عنوان دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب می‌شوید؛ بی شک حفظ و ارتقا جایگاه این رویداد ارزشمند هنری نیازمند مطالعه‌ای ژرف، تلاش وافر و همتی سترگ برای هم افزایی توان و امکانات استان و کشور است.

شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان آبان ماه جاری با حضور گروه‌های مختلف داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


‏انصارالله یمن: عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد