صاحب‌نظران از شبهات دفاع مقدس رفع ابهام کنند


صاحب‌نظران از شبهات دفاع مقدس رفع ابهام کنند

یزد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان گفت: دفاع مقدس و اربعین حسینی، دو ظرفیت بزرگ و مهم است و صاحب نظران باید از شبهات مطرح شده پیرامون آنها، رفع ابهام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقیه کرمانیان، ظهر چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: انتظار می‌رود به مناسبت تقارن هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی، برنامه‌های خوب و جامعی برگزار شود و همه دستگاه‌ها موظف هستند در این زمینه پای کار بیایند.

معاون فرماندار با بیان اینکه باید به نحوی ارزش‌های دفاع مقدس و آنچه به واقع اتفاق افتاده، به دور از حب و بغض بیان کنیم، تصریح کرد: این خود می‌تواند سرمایه‌ای برای دفاع از اسلام، کشور، دین، شرف، حیثیت و ناموس تبدیل شود.

کرمانیان یادآور شد: انقلاب ما انقلابی دارای هویت فرهنگی است و ارزش‌هایی برایش تعریف شده که هیچگاه قدرت‌های استکباری مثل آمریکا آنها را برنمی‌تابد زیرا ارزش‌های ما با ماهیت استکبار در تضاد است.

وی بر لزوم رفع شبهات پیرامون دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های لازم در قالب‌های فرهنگی و هنری متناسب با روحیات نسل جدید برای انتقال ارزش‌های جنگ به نسل کنونی تاکید کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام ماه صفر برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تشریح و در خصوص برنامه رژه، بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد، تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار، شهادت و مقاومت است که باید برنامه ریزی مناسبی برای برگزاری آن انجام شود.

سرهنگ سید اسدالله امامی عنوان کرد: از جمله برنامه‌های پیشنهادی این ایام بازدید عموم مردم از گنجینه شهدا، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، ویزیت رایگان برخی پزشکان، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری شب خاطره شهدا، دعوت از راویان دفاع مقدس در ادارات و شناسایی نویسندگان شاخص کشوری برای ثبت خاطرات شهدا است.

گفتنی است؛ هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود و تا ۶ مهر ادامه دارد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه فهمیدن نداشت