موکب‌های استان سمنان به زائران رضوی خدمت‌رسانی می‌کنند


موکب‌های استان سمنان به زائران رضوی خدمت‌رسانی می‌کنند

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه در ایام اربعین و برهه پایانی ماه صفر شاهد پیک تردد زائران رضوی و مسافران هستیم، گفت: موکب هایی برای خدمت رسانی به زائران در استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه در دهه آخر ماه صفر شاهد پیک تردد زائران و مسافران در استان هستیم، بیان کرد: کمیته‌های تخصصی ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای ارائه خدمات به مسافران تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امنیت، اسکان، ترافیک، بهداشت و… در زمره کمیته‌های تشکیل شده در خدمات سفر استان سمنان هستند، گفت: هدف این کمیته‌ها، اسکان و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران در دهه آخر ماه صفر و سفرهای این روزها است.

تأمین سوخت برای زائران و مسافران

استاندار سمنان با بیان اینکه برگزاری مرتب جلسات ستاد خدمات سفر و همچنین متناظر آن، در شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان دارای اهمیت است تا بتوانیم بهترین عملکرد را در قبال زائران رضوی داشته باشیم، گفت: بحث اسکان با همراهی آموزش و پرورش یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید تمام ظرفیت‌های استان برای آن به کار گیری شود.

هاشمی از تأمین سوخت برای زائران و مسافران خبر داد و بیان کرد: تمهیدات لازم در این ارتباط اندیشیده شده و کمبودی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تأمین اقلام مورد نیاز مجتمع‌های بین راهی برای استراحت مسافران از جمله دیگر تأکیدات ما است، بیان داشت: استقرار موکب ها برای خدمت رسانی به زائران رضوی و مسافران در سراسر استان از دیگر اقداماتی است که انجام شده و نگرانی در این ارتباط وجود ندارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه یکنواخت بودن جاده‌های استان سبب خستگی و بروز مخاطرات رانندگی می‌شود، گفت: تمهیدات لازم برای استراحت مسافران در زائرسراهای بین راهی دیده انجام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی