رصد بازار نوشت افزار استان سمنان / فروشندگان نرخ نامه نصب کنند


رصد بازار نوشت افزار استان سمنان / فروشندگان نرخ نامه نصب کنند

سمنان- معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان از پایش و رصد بازار نوشت افزار و ملزومات مدارس استان خبر داد و گفت: فروشندگان لوازم التحریر حتماً می‌بایست نرخ نامه را در مغازه نصب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یحیایی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از فروشگاه‌های لوازم تحریر شهر سمنان با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس طرح نظارتی نوشت افزار در استان سمنان در حال اجرا است، ابراز داشت: هدف از این اقدام مقابله با هر گونه سو استفاده احتمالی از خرید و فروش این ملزومات است.

وی با بیان اینکه ملزومات اداری و پوشاک نیز در سرتاسر استان سمنان مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرد، افزود: اعمال نظارت پیشگیرانه می‌تواند ضمن جلوگیری از قاچاق به حمایت از تولیدات داخلی نیز کمک کند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها دیگر رویکرد این طرح‌ها است، ابراز داشت: سرکشی از مدارس دولتی و غیر دولتی نسبت به رصد و پایش عملکرد مدارس در خصوص دریافت شهریه تحصیلی و سایر هزینه‌ها از قبیل لباس فرم، سرویس ایاب و ذهاب نیز مشمول این طرح است.

یحیایی با بیان اینکه در صورت مشاهده تخلفات احتمالی با جدیت برابر قانون برخورد خواهد شد، تصریح کرد: تخلفات شامل مواردی نظیر گران فروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره می‌شود لذا مردم در صورت مشاهده با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

وی افزود: در این طرح گروه‌های کالایی پرمصرف، مراکز عمده و خرده فروشی لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک را به طور ویژه مورد پایش قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ بفرمایید شام