36 کشور در اجلاسیه «مجاهدان غربت» دامغان حضور می یابند


36 کشور در اجلاسیه «مجاهدان غربت» دامغان حضور می یابند

سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه هفتمین اجلاسیه «مجاهدان غربت» به میزبانی دامغان برگزار می‌شود، گفت: ۳۶ کشور در این رویداد حضور خواهند داشت.

احمد ریواده در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هفتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت در دو سطح برگزار می‌شود که یکی از آنها به میزبانی دامغان خواهد بود، بیان کرد: این رویداد مهم با حضور ۳۶ کشور در هفته دفاع مقدس و به میزبانی شهرستان دامغان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته‌ای برای برپایی نمایشگاه معرفی استان سمنان با استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در این رویداد مهم بین‌المللی پیش بینی شده است، افزود: شناساندن ظرفیت‌های گردشگری و معنوی و مذهبی استان، در برپایی این نمایشگاه مد نظر باشد.

همه امکانات بسیج شدند

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه هفتمین اجلاسیه با موضوع تضاد گفتمان مقاومت و نظام سلطه جهانی با ۱۲ محور با حضور نخبگان ۳۶ کشور از دوم تا چهارم مهرماه در تهران و اختتامیه آن نیز در دامغان برگزار می‌شود، بیان کرد: مهمانانی از یمن، سوریه، نیجریه و عراق و… در این اجلاسیه حضور خواهند داشت.

ریواده درباره ساماندهی زائران رضوی در استان سمنان نیز تاکید کرد: همان‌طور که در نشست‌های ستاد خدمات سفر نیز مصوب شده، همه امکانات استان بسیج هستند تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به زائران رضوی که از استان عبور می‌کنند، ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم در بخش اسکان و ارائه خدمات به زائران در کارگروه‌های اصناف، ترافیک، امنیت مسافران، حمل و نقل، بهداشت و درمان و… اندیشیده شده است، ابراز داشت: از امروز تا پایان صفر همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در سراسر استان سمنان در آماده‌باش هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!