نرخ بیکاری در استان سمنان به کمترین میزان خود رسید


نرخ بیکاری در استان سمنان به کمترین میزان خود رسید

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان به کمترین میزان خود رسیده است، گفت: هم اکنون نرخ بیکاری در سمنان ۶.۱ درصد است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه سه شنبه در دیدار با جمعی از اصناف و بازاریان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه نرخ بیکاری استان سمنان به ۶.۱ درصد کاهش پیدا کرده است، تاکید کرد: اشتغال یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری استان سمنان به پایین‌ترین میزان خود در سال‌های اخیر رسیده است، تاکید کرد: ارائه تسهیلات بانکی مشاغل خانگی و تبصره ماده ۱۸ قانون بودجه از جمله اقدامات استان در راستای تقویت مشاغل است.

استاندار سمنان با بیان اینکه ۲۰ درصد اعتبارات در نظر گرفته شده دولت در زمینه تسهیلات بانکی به این استان تعلق گرفته است، تاکید کرد: در حالی شاهد اختصاص این حجم از تسهیلات هستیم که استان سمنان فقط هشت دهم جمعیت کل کشور را در درون خود جای داده که نشان از اهتمام دولت در راستای توسعه اشتغال استان دارد.

هاشمی با بیان اینکه از محل سفر رئیس جمهور به استان سمنان تاکنون هشت هزار فقره تسهیلات پرداخت شده است، گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۵ میلیون تومان به صورت قرض‌الحسنه و برای کمک به مشاغل است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج