آماده باش کامل درمانگاه‌های فعال در مسیرهای منتهی به حرم رضوی


آماده باش کامل درمانگاه‌های فعال در مسیرهای منتهی به حرم رضوی

مشهد ـ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی بیمارستان‌ها برای میزبانی و خدمات رسانی مطلوب به زائران رضوی در آماده باش کامل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور بدیعی با بیان اینکه در این راستا نشست‌هایی با تمامی مسئولان بیمارستان‌ها برگزار و دستورالعمل‌های مرتبط نیز ابلاغ شده است، اظهار کرد: در حوزه درمان سرپایی نیز، تمامی درمانگاه‌ها به ویژه درمانگاه‌های فعال در مسیرهای منتهی به حرم رضوی در آماده باش کامل هستند و به صورت شبانه روزی به مراجعین خدمات رسانی خواهند داشت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی، دستورالعمل نحوه اعزام بیماران از درمانگاه‌ها به بیمارستان‌های هدف نیز مشخص شده است تا از ازدحام یک مرکز خاص درمانی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه برخی از پزشکان و اعضای تیم‌های درمانی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی، خدمات رسانی سرپایی را به صورت کوله پشتی خواهند داشت اظهار کرد: در این راستا، کوله‌های امدادی پیش بینی شده است تا در این ایام در اختیار تیم‌های پزشکی و پرستاری قرار گیرد.

بدیعی تصریح کرد: تمامی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در مسیرهای جاده‌ای و شهری نیز در آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی خدمات رسانی خواهند داشت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی مناسبی که با مسئولیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با هماهنگی کل کشور صورت گرفته است، خدمات بهداشتی و درمانی با بهترین کیفیت و در خور شأن زائران و مجاوران رضوی ارائه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی