520 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در شاهرود برگزار می‌شود


520 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در شاهرود برگزار می‌شود

شاهرود -فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از برگزاری ۵۲۰ ویژه برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: همایش بانوان رزمنده شاهرودی برای نخستین بار در این ایام برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خوشقدم ظهر سه شنبه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم هفته دفاع مقدس شهرستان شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان با بیان اینکه کمیته‌های ۱۸ گانه برای اجرای برنامه‌های این ایام ایجاد شده است، تاکید کرد: نیروهای مسلح، شهرداری‌ها، تبلیغات و رسانه، بازار، کارگری، اصناف و … در زمره این کارگروه‌ها هستند که اجرای برنامه‌های مختلف را بر عهده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این کارگروه‌ها ۵۲۰ برنامه شاخص ویژه هفته دفاع مقدس را در شهرستان شاهرود اجرا خواهند کرد، بیان کرد: در هفته دفاع مقدس ۱۰ یادواره شهدا در شهرستان برگزار خواهد شد که روایتگری و خاطره گویی بخش‌های اصلی آنها هستند.

راه‌اندازی کاروان‌های روایتگری

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه کاروان‌های نمادین و راویان دفاع مقدس در مدارس شهرستان راه اندازی خواهد شد، گفت: برای نخستین بار همایش بانوان رزمنده شاهرودی نیز در این هفته برگزار می‌شود.

خوش قدم با بیان اینکه تقدیر از نقش بانوان در دوران دفاع مقدس محور این برنامه است، گفت: ۱۱ بانوی رزمنده شاهرودی در این مراسم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، همچنین تقدیر از ۷۰ بانوی شاهرودی که در پشتیبانی از جبهه‌های حق علیه باطل نقش آفرینی کردند، در زمره دیگر بخش‌های این همایش است.

وی افزود: ۱۹۰ پایگاه بسیج در شهرستان شاهرود در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس نقش ایفا خواهند کرد.

به گزارش مهر، شهرستان شاهرود یک هزار و ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یسنا کوچولو را دیده اید؟ / هلیکوپتر امداد برای پیدا شدن دختر گمشده به پرواز در آمد + فی...