2267زائر خارجی از مرز بازرگان تردد کردند


2267زائر خارجی از مرز بازرگان تردد کردند

ارومیه – مدیر پایانه مرزی بازرگان گفت: امسال بعد از محدودیت های کرونایی دو هزار و ۲۶۷ زائر خارجی برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین از مرز بازرگان تردد کرده اند.

جابر اکبرپور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امسال نیز زائران خارجی از کشورهای آذربایجان، گرجستان و ترکیه از مرز بازرگان راهی کربلای معلی شده‌اند، افزود: در آستانه همایش عظیم اربعین حسینی دو هزار و ۲۶۷ زائر از مرز بازرگان تردد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این زائران با استفاده از ۵۰ دستگاه اتوبوس جابجا شده‌اند، افزود: برای رفاه، اسکان و پذیرایی از زئران خارجی در مرز بازرگان همه دستگاه‌های اجرایی استان از هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان و دستگاه‌های اجرایی بسیج شده‌اند.

اکبرپور با اشاره به راه اندازی دو موکب شهید باکری و شهید حجت رضایی در مرز بازرگان برای اسکان و پذیرایی از زائران خارجی دایر شده است، گفت: در پایانه مرزی تمهیدات لازم برای بازگشت این زائران نیز اندیشیده شده است.

پایانه مرزی بازرگان هم مرز با کشور ترکیه از معابر رسمی و بین المللی کشورمان است که همه ساله در ایام اربعین، هزاران نفر از مشتاقان اباعبدالله الحسین (ع) از کشورهای اروپایی و ترکیه از این مرز برای رفتن به عتبات عالیات و شرکت در پیاده روی میلیونی اربعین وارد کشورمان می‌شوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی