16 هزار زائر یزدی با اتوبوس به مرزهای مجاز کشور اعزام شدند


16 هزار زائر یزدی با اتوبوس به مرزهای مجاز کشور اعزام شدند

یزد- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از جابجایی بیش از ۱۶ هزار زائر با بیش از ۳۰۰ سفر اتوبوسی از مبداء استان یزد به مرزهای مجاز کشور خبر داد.

حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حمل بیش از ۱۶ هزار مسافر با بیش از ۳۰۰ سفر از مبداء استان یزد به مرزهای مجاز کشور اظهار داشت: در مجموع ۷۴۲ دستگاه ناوگان اعم از اتوبوس و مینی بوس و سواری کرایه تحت پوشش شرکت‌های حمل و نقل مسافربری مشغول فعالیت هستند که سهم ناوگان اتوبوسی ۴۷ درصد و مینی بوس ۳۵ درصد و سواری کرایه ۱۸ درصد است.

وی افزود: در چارچوب شیوه نامه های طرح اربعین حسینی (ع) ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، جلسات هماهنگی و برنامه ریزهای لازم با صنوف حمل و نقل و کلیه دستگاهای ذیربط استانی صورت گرفته است.

حسین زاده عنوان کرد: با توجه به اینکه مرز مجاز استان یزد مرز چذابه در نظر گرفته شده است، سهم جابجایی به این مرز نسبت به کل سفرها، ۷۰ درصد است.

گفتنی است؛ تعداد زیادی از زائران استان یزد نیز از طریق قطار، خطوط هوایی و وسایل نقلیه شخصی به سمت مرزها برای شرکت در اجتماع پرشور اربعین سفر کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!