هیچ بلیتی از مشهد به مقصد مهران فروخته نمی‌شود


هیچ بلیتی از مشهد به مقصد مهران فروخته نمی‌شود

مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: با توجه به مسدود شدن مرزهای زمینی تردد به سمت کشور عراق، هیچ بلیتی به سمت این مقاصد از مشهد فروخته نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن داوری در خصوص آخرین وضعیت سفرهای زمینی به سمت مرزهای غربی کشور، اظهار کرد: بنا بر مصوبات اعلام شده، به علت مسدود شدن مرزهای زمینی تردد به سمت کشور عراق، هیچ بلیتی به سمت این مقاصد از پایانه مسافری امام رضا (ع) در مشهد فروخته نخواهد شد.

وی افزود: همچنین برای زائرانی که به قصد زیارت بارگاه منور رضوی در شهر مشهد حضور دارند، تصمیم گرفته شد تا برنامه‌ریزی برای اعزام آنها به نزدیک‌ترین مقصد صورت پذیرد.

فرماندار مشهد با اشاره به خرید بلیت به مقصد مهران و اعمال محدودیت برای سفر به این مقصد، خاطرنشان کرد: با توجه به مسدود بودن مرزها و احتمال جلوگیری از تردد آنان، مقرر شد به افرادی که بلیت به مقصد مهران تهیه کردند، اطلاع‌رسانی شود تا سفر خود را لغو و هزینه بلیت خود را به صورت کامل دریافت کنند.

وی افزود: مصوب شد زائران کشور افغانستان با استفاده از ناوگان اتوبوسی و ون کشور خود، از سمت تایباد مستقیم به سمت مرزهای عراق راهی شوند و به سمت مشهد حرکت نکنند.

داوری یادآور شد: در صورت باز شدن مرزها، نحوه خدمت‌رسانی مجدد به زائران حسینی در کمترین زمان ممکن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو