8 طرح عمرانی در آبدانان افتتاح و کلنگ زنی شد


8 طرح عمرانی در آبدانان افتتاح و کلنگ زنی شد

ایلام-هشت طرح عمرانی در آبدانان به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام روز یکشنبه در آئین افتتاح مرکز جامع سلامت آبدانان در جمع خبرنگاران افزود: دولت سیزدهم با تاسی از دولت شهید رجایی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و همه تلاش خود را برای رفاه و آسایش مردم به کار خواهد گرفت.

محمد سبحان حسنی بیان کرد: گفتمان دولت سیزدهم را توجه به مناطق محروم و کم برخوردار و ارتباط بی واسطه با مردم عنوان کرد و گفت: طبق تأکیدات رییس جمهور باید مدیران در میان مردم باشند و در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
حسنی تاکید کرد: زمان اجرای پروژه‌ها و طرح‌های استان باید کوتاه باشد.

وی با تاکید بر تسریع در عملیات پروژه‌های نیمه تمام استان گفت: اولویت دولت سیزدهم در وهله نخست تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: امروز با همت مدیران و دولت انقلابی شاهد کلنگ زنی و افتتاحیه‌های بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌ها در استان بودیم که جای قدردانی دارد.

حسنی با ابراز رضایت از فرماندار آبدانان نیز گفت: طی بازدید انجام شده در داخل شهرستان مردم از عملکرد ایشان رضایت داشتند که این مهم جای تقدیر دارد.

امروز هشت طرح عمرانی با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان، ۷ طرح اقتصادی با اعتبار ۸ میلیارد تومان به اشتغالزایی ۱۸ نفر کلنگ زنی و یا افتتاح شد.

کلنگ زنی پروژه شبکه فاضلاب شهری آبدانان با اعتبار اولیه برای فاز اول ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویان با همکاری بهزیستی و کمیته امداد و بنیاد مسکن با اعتبار ۲ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های هفته دولت در این شهرستان است.

در ایام هفته دولت همچنین دو اداره استاندارد و تعزیرات حکومتی در شهرستان آبدانان رسماً شروع به کار کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج