بهره برداری از 15 پروژه عمرانی و خدماتی در بخش مرکزی لامرد


بهره برداری از 15 پروژه عمرانی و خدماتی در بخش مرکزی لامرد

لامرد - ۱۵ پروژه عمرانی در در هفته دولت با حضور مسولین محلی در بخش مرکزی لامرد به بهره برداری رسید.

حسین عبدالهی بخشدار مرکزی به خبرنگار مهر، گفت: از ۱۵ پروژه عمرانی مبلغ ۳۶۰ میلیارد ریال که بالاترین مبلغ به مدیریت برق شهرستان با پنج پروژه بوده است می‌باشد. وی گفت: پروژه تبدیل شبکه برق از مسی به کابل خودنگهدار به طول یک کیلومتر می‌باشد.

بخشدار مرکزی لامرد تصریح کرد: افزایش قدرت ترانس فورماتورها به تعداد ۳۰ دستگاه بوده است.

عبدالهی با اشاره به اینکه ۳۰ پایه فشار متوسط و ۶۰ پایه فشار ضعیف نصب شده است افزود: احداث ۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۱۰ دستگاه ترانسفورماتور نیز به بهره برداری رسیده است.

او گفت: سه دستگاه پست هوایی نیز در هفته دولت به بهره برداری رسیده است و خدمات انجام شده از سوی مدیریت برق شهرستان نیز در روستاهای سیگار، چاهنوسفلی، جری، دولت اباد، کندر عبدالرضا، چاهشور، کندر کلاه بلند و ترمان بوده است.

بخشدار مرکزی شهر لامرد افزود: بنیاد مسکن دو پروژه بهسازی معابر به متراژ ۸،۴۰۰ متر مربع و اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد و پانصد میلیون ریال در روستاهای نخل صفا، رئیسی یحیی و چاهنوسفلی انجام داده است.

وی به بهسازی مسکن روستایی اشاره کرد و گفت: ۵۸ مورد بهسازی روستایی در روستاهای شهر لامرد انجام شده که هزینه‌ای بالغ بر ۵۸ میلیارد ریال بوده که سرجمع آن ۸۳ میلیارد ریال پروژ ه های بنیاد مسکن بوده است.

عبدالهی به کارهای انجام شده توسط کمیته امداد نیز اشاره کرد و گفت: ۱۲ پروژه احداث مسکن روستایی و ساخت ۹ مسکن شهری نیز در شهر لامرد توسط کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: آموزشگاه شش کلاسه روستای جری به متراژ هفت صد متر زیربنا در سال ۹۸ با هزینه‌ای که توسط خیرین انجام شده ۱ میلیارد بازسازی شد و ۳ میلیارد ریال اعتبارات ملی و استانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

بخشدار مرکزی لامرد به پروژه‌های راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: روکش راه روستایی لامرد سبخی هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال انجام شده است.

او ادامه داد: افزایش دهانه پل کندر عبدالرضا با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال، روفوش میانی روستای دولت آباد تا کاکلی ۵ میلیارد ریال و رفع نقاط حادثه خیز روشنایی تقاطع ناوبندی، قلعه مظفز و میدان سیگار ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساناز جلیلی کیست؛ چرا در ترکیه خودکشی کرد