100 درصد مناطق شهری استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند


100 درصد مناطق شهری استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند

ایلام-سرپرست شرکت گاز ایلام گفت: هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری استان ایلام از نعمت گاز برخوردار هستند.

محمود کشاورز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دو شهرستان استان ایلام در فهرست مراکز با وضعیت سبز گازرسانی قرار گرفته‌اند.

وی گفت: با گازرسانی به تمامی مناطق شهری و روستایی شهرستان‌های بدره و سیروان، مردم این ۲ شهرستان از نعمت گاز طبیعی به طور ۱۰۰ درصد بهره مند شدند.

وی افزود: توسعه شبکه گازرسانی در استان در وضعیت مطلوبی است، به طوری که ۱۰۰ درصد جامعه شهری و ۹۷ درصد جامعه روستایی در سطح استان تحت پوشش شبکه گازرسانی است.

کشاورز اضافه کرد: ۶۲۴ روستا در استان ایلام وجود دارد که ۵۱۷ روستا تاکنون گازرسانی شده و ۲۶ شهر استان نیز به صورت کامل گازدار هستند.

سرپرست شرکت گاز ایلام ادامه داد: ۳۸ روستای استان ایلام قابلیت گازرسانی ندارد، گازرسانی به بقیه روستاهای استان در دست اقدام است، با اتمام پروژه‌ها در نهایت به ۹۹ درصد پوشش روستایی در سطح استان خواهیم رسید.

وی عنوان کرد: در سال جاری بیشترین روستاهای باقی مانده استان در بحث گازرسانی در شهرستان هلیلان است، پیمانکار شرکت گاز در این شهرستان برای ۱۱ روستا در حال کار است.

سرپرست شرکت گاز ایلام گفت: در روستاهای پراکنده در سایر شهرستان‌ها نیز پیمانکاران شرکت گاز مشغول به کار هستند و با اتمام عملیات به ۹۹ درصد پوشش جامعه روستایی خواهیم رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا