تحول اساسی در سامانه جامع 124 برای پاسخگویی به شکایات مردم ایلام


تحول اساسی در سامانه جامع 124 برای پاسخگویی به شکایات مردم ایلام

ایلام-معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره صمت استان ایلام از تحول اساسی در سامانه جامع ۱۲۴ برای پاسخگویی به شکایات مردم ایلام خبر داد.

مهدی کاکاخانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تنوع خدمات قابل ارائه این اداره کل به مردم اظهار داشت: از آبان ماه سال گذشته سامانه پاسخگویی وزارت صمت در بستر شماره تماس ۱۲۴ و درگاه اینترنتی با هدف ارتقای خدمات با کیفیت و دریافت بازخورد از ذینفعان در دسترس عموم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: عموم مردم می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۴ یا با اتصال به نشانی www.124.ir بدون محدودیت و واسطه از آخرین وضعیت قیمت کالا وخدمات، وضعیت ثبت و پیگیری شکایات‌های صنفی و غیر صنفی، وضعیت کسب و کار مورد درخواست خود آگاه شوند.

وی گفت: تبدیل درگاه قدیمی از خط تلفن ساده به سامانه جامع ارتباط دو طرفه مردم و مسئولان، افزایش قابل توجه میزان کارایی برای دریافت بازخوردها و پایش مطالبات فصل جدیدی از ارائه خدمت به مردم است.

کاکاخانی افزود: پیشخوان سامانه پاسخگویی در استان ایلام با دو شیفت کاری و با حضور کارشناسان به صورت آنلاین روزانه درخواست‌های مردمی را دریافت و رسیدگی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک