رویکرد دولت سیزدهم بسیار خوب بوده است


رویکرد دولت سیزدهم بسیار خوب بوده است

زاهدان - امام جمعه زاهدان گفت: رویکرد دولت سیزدهم بسیار خوب بوده و تلاش فراوانی برای حل مشکلات کشور دارند که قابل تقدیر است اما جای کار بسیار زیادی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زاهدان که با حضور امیرحسین رحیمی وزیر دادگستری در مصلی قدس این شهر برگزار شد اظهارداشت: سفرهای استانی، مردمی بودن و در میان مردم بودن یکی از مهمترین رویکردهای خوب دولت سیزدهم بوده که قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: جهت گیری دولت‌ها باید براساس فرامین رهبر معظم انقلاب و عمل کردن به مطالبات و توصیه‌های ایشان باشد که دولت سیزدهم در این جهت حرکت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب به تمام دولت‌ها در رابطه با تمام مسائل کشور توصیه‌هایی را فرموده‌اند که از آن جمله می‌توان به مردمی بودن، تکیه بر ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات کشور بوده است.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: رفع مشکلات اقتصادی کشور نیازمند یک تلاش شبانه روزی و مجاهدانه است زیرا مشکلات کشور انباشته از دوران‌های مختلف است.

وی اظهارداشت: اقدامات و کارهای بسیار خوبی توسط دولت سیزدهم در کشور بویژه سیستان و بلوچستان انجام شده اما در عین حال مشکلاتی وجود دارد که رفع آنها نیازمند همت مضاعف و تلاش بیشتر است.

آیت الله محامی تصریح کرد: یکی از مهمترین محورها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبارزه با فساد و اجرای عدالت است که این مساله باید همواره مورد توجه دولتمردان باشد.

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: مردم نمی‌توانند فساد را در بین برخی از دستگاه‌ها و یا بنگاه‌های بزرگ اقتصادی دولتی مشاهده کنند زیرا این مساله باعث دلسردی آنان نسبت به کارگزاران خودشان می‌شود.

وی افزود: هر کس در هر مسولیتی که است باید درست برنامه ریزی و از امکانات کشور استفاده کند زیرا ما معتقدیم با وجود تحریم‌های ظالمانه براحتی می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

امام جمعه زاهدان اظهارداشت: مبارزه با فساد یک مطالبه عمومی هست و آنچه مردم را ررنج می‌دهد بروز فساد است.

آیت الله محامی با اشاره به نشست خبری استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استاندار در این نشست اعلام کردند که حجم بسیاری از کارهایی که در این استان انجام شده توسط مدیران قوی بوده نه ضعیف؛ که البته ما نیز در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رئیس جمهوری مطالب مطرح شده از سوی خود استاندار مبنی بر اینکه «ما می‌خواهیم برخی از مدیران را تغییر دهیم اما از مرکز کشور مانع می شوند» را منتقل کرده ایم. در واقع حرف ما نیز دو روی یک سکه است.

وی ادامه داد: برخی از رسانه‌ها به دنبال ایجاد فاصله هستند در حالی که باید به دنبال وصل باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثمره شکر و صبر انسان مؤمن