پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی


پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی

تبریز-شهردار تبریز از پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری اسلامی به تبریز و همچنین فاینانس خط دوم قطار شهری خبر داد.

وی افزود: نگاه هیئت دولت به شهرداری‌ها و طرح‌های بازآفرینی و رفع حاشیه‌نشینی مثبت بوده و طرح‌های بازآفرینی شهرداری تبریز در سفر رئیس جمهور محترم و هیئت دولت مورد توجه و تصویب قرار گرفته بود که در دیدار امروز مورد پیگیری قرار گرفت.

شهردار تبریز تصریح کرد: همچنین مصوبه دیگر سفر رئیس جمهور به تبریز، تأمین فاینانس ۴۳۰ میلیون یورویی خط ۲ قطار شهری تبریز بود که در دیدار امروز مسئولان استانی، نمایندگان استان در مجلس و مدیریت شهری با معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور تا حصول نتیجه کافی ادامه خواهد داشت و جا دارد از تلاش و پیگیری حضرت آیت الله دکتر محمدعلی آل‌هاشم، نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه مردمی تبریز، استاندار محترم آذربایجان‌شرقی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در زمینه حصول این مصوبات قدردانی کنیم.

هوشیار تاکید کرد: امیدواریم با پیگیری این مصوبات بتوانیم عملیات عمرانی پروژه‌های نیمه‌تمام بازآفرینی شهری، خط ۱ و ۲ قطار شهری را تسریع ببخشیم.

وی در پایان گفت: مصوبات سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز نقش مهمی در کاهش مشکلات مدیریت شهری خواهد داشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج همزمان جوان ایرانی با 2 عروس زیبا ! / 2 دختر چرا قبول کردن !