اجتماعی کردن پیشگیری از اعتیاد مهمترین رویکرد مصون سازی جامعه است


اجتماعی کردن پیشگیری از اعتیاد مهمترین رویکرد مصون سازی جامعه است

ساوه- امام جمعه غرق آباد گفت: اجتماعی کردن پیشگیری از اعتیاد با حمایت از سازمان های مردم نهاد به عنوان مهمترین رویکرد مصون سازی آحاد جامعه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد سلطانی در دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی غرق آباد با موضوع پیشگیری از اعتیاد با رویکرد اجتماعی اظهار کرد: اعتیاد زمینه ساز بسیاری از مشکلات و مسائل اجتماعی است.

وی افزود: رویکرد اجتماعی کردن پیشگیری از اعتیاد به عنوان مهمترین رویکرد مصون سازی آحاد جامعه است و در این راستا باید از سازمان‌های مردم نهاد و تیم‌های محله‌ای حمایت کرد.

امام جمعه غرق آباد تصریح کرد: اهداف اصلی رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، با ایجاد حساسیت افزون‌تر در بین مسئولین و سازمان‌های مردمی، ضرورت ایجاد یک نهضت عمومی و فراگیر در پیشگیری از اعتیاد را روشن کرده است.

وی ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر از طریق مبارزه اجتماعی با ورود و مشارکت تمام افراد جامعه ازجمله خانواده‌ها می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

یوسف حیدری بخشدار نوبران نیز گفت: یکی از عوامل اساسی پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، آگاه سازی و آموزش مهارت‌های زندگی است.

وی افزود: افرادی که از لحاظ اجتماعی دچار آسیب هستند از جمله معتادان به مواد مخدر، عموماً دارای مهارت‌های سطح پایینی برای مقابله با مسائل زندگی و چالش‌های موجود اجتماعی هستند.

بخشدار نوبران تصریح کرد: آموزش مهارت‌های زندگی در دوره‌های مختلف زندگی می‌تواند راهکار مناسبی برای پیشگیری از اعتیاد باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...