اختصاص 100 میلیارد تومان به طرح دو باندِ کردن جاده کنارگذر شرقی میبد


اختصاص 100 میلیارد تومان به طرح دو باندِ کردن جاده کنارگذر شرقی میبد

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دستاوردهای سفر خود به شهرستان میبد، گفت: 100 میلیارد تومان به ساخت طرح دو باندِ کردن جاده کنارگذر شرقی میبد اختصاص یافت و قرار شد تا 45 روز آینده پیمانکار کار را شروع کند.

«رستم قاسمی» در جلسه شورای اداری شهرستان میبد با بیان این که حضور رئیس‌جمهور و هیئت همراه برای استان یزد دستاورد خوبی خواهد بود، افزود: در این سفر برای استان اعتبار خوبی پیش‌بینی‌شده است که بخشی هم مربوط به شهرستان میبد است و در حوزه راه و شهرسازی و مسکن اقدامات خوبی خواهد شد.

وی در بخش مسکن گفت: بحث مسکن بحث جدی دولت و مجلس است و مصمم هستیم چهار میلیون مسکن که طرح بزرگ جهانی محسوب می‌شود را محقق کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که مصالح و پیمانکار و کارگر مازادتر از این طرح را در کشور داریم، گفت: در استان یزد ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن آغاز شده است و آن را به ۳۰ هزار واحد مسکن خواهیم رساند.

قاسمی افزود: تأمین زمین در بعضی از شهرها را از مسیر الحاقات حل خواهیم کرد تا ان‌شاءالله بتوانیم وعده دولت را دربحث مسکن عملی کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دیگر درخواست‌های فرماندار و نماینده و مسئولین ازجمله فاز دو بیمارستان میبد گفت: هرچه وزیران اختیارات داشته باشند کوتاهی نخواهند کرد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


برای محو سیاهی دور چشم از مخلوط آب رز جوشیده و این ماده غذایی استفاده کنید