آگاه‌سازی نسل جوان از خباثت‌های استکبار جهانی ضروری است


آگاه‌سازی نسل جوان از خباثت‌های استکبار جهانی ضروری است

زاهدان- ایرنا- رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: آگاه‌سازی نسل جوان از خباثت‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکا و تبیین، تشریح و مستدل کردن آن دارای اهمیت بوده و همگان باید در این راستا تلاش کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی مصطفوی‌نیا روز پنجشنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم سیستان و بلوچستان با گرامیداشت ایام‌الله ۱۳آبان اظهارداشت: یکی از مواردی که در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مراکز علمی دارای اهمیت بوده مساله آگاه‌سازی نسل جوان از خباثت‌های گوناگون استکبار جهانی است زیرا این استکبار به ویژه آمریکا نه تنها علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران بلکه برضد همه جهان صدها جنایت مرتکب شده است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اگر ما نیاییم باطن و ذات آمریکا را برملا کنیم جای شهید و جلاد عوض می‌شود افزود: استکبار جهانی به ویژه آمریکا می‌خواهد نشان دهد مدافع حق و مستضعفان است و بقیه کشورها خطرناک هستند از این‌رو وظیفه همگان بوده که ذات واقعی این استکبار و اهدافش را بیان کنند زیرا رژیم استکبار به دروغ خود را خدمتگزار بشریت معرفی می‌کند.
رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه منافع داشتن برای استکبار جهانی به ویژه آمریکا اصالت دارد و به دنبال خدمت به هیچ بشری نیستند خاطرنشان کرد: ۱۷ هزار نفر از مردم سرزمینمان توسط منافقان شرور ترور شدند که این گروه اکنون در حمایت رژیم آمریکا و در وسط اروپا قرار دارد.
وی با بیان اینکه امریکا رسما اعلام کرده که داعش را خودشان تشکیل دادند؛ گروهی که فقط خون و خونریزی را می‌بیند و تحت حمایت آمریکا است تصریح کرد: اگر دیر اقدام کنیم و ماهیت استکبار را برای نسل های جدید نمایان نکنیم به طور مثال یک معلم در مدرسه واقعیت‌ها را برای دانش آموزان بیان نکند دشمنان به ویژه استکبار جهانی آن واقعیت‌ها را وارونه جلوه می‌دهد.
مصطفوی‌نیا با اشاره به دستور کار دیگر این جلسه به آمار فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: نباید به این بهانه که ساخت و یا نگهداری راه هزینه دارد بپذیریم کشته‌های ما زیاد باشد جان انسان‌ها برایمان بسیار ارزش دارد ولو اینکه از اتباع بیگانه باشد.
وی با اشاره به اینکه باید یکی از اولویت‌های کاری ما کاهش فوتی‌های تصادفات باشد تاکید کرد: روشنایی جاده‌ها باید در اولویت باشد و ابتدا در قسمت‌هایی که پرحادثه هستند این کار را شروع کنیم.
رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در راستای کاهش مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی در جاده‌های استان نقاط حادثه‌خیز و خودروهای پرخطر را باید شناسایی و تکلیفمان را با سوخت‌کش‌ها که ۴۹ درصد تصادفات رانندگی این استان را به خود اختصاص دادند مشخص کنیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب