دانش‌آموزان میبد با تلاش علمی از خدمات خیران مدرسه ساز قدردانی کنند


دانش‌آموزان میبد با تلاش علمی از خدمات خیران مدرسه ساز قدردانی کنند

یزد- ایرنا- امام جمعه موقت میبد با اشاره به این که خیران با ساخت مدرسه‌ با آموزش و پرورش شهرستان همکاری دارند ،گفت: دانش آموزان به عنوان امیدهای آینده جامعه برای پاسداشت جایگاه مدرسه سازان و امکانات فراهم شده باید خوب درس بخوانند تا بتوانند در مدیریت آینده کشور نقش آفرینی کنند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام ،علیرضا حسنی در آیین شروع سال جدید تحصیلی در یک مدرسه خیری افزود: این واحد آموزشی به یاد قاسم ضیائی به همت فرزندان آن مرحوم با فضای آموزشی بسیار زیبا و ارزشمند ساخته شد و یکی از مدرسه های خیری شهرستان است.

وی در ادامه از معلمان خواست به امور علمی ، تربیتی و اخلاقی دانش آموزان توجه کنند و حساسیت ویژه ای در این مورد داشته باشند.

همچنین فرماندار میبد با قدردانی از تلاش مسئولان امر در آماده‌سازی این واحد آموزشی و دست اندرکاران آن از دانش آموزان خواست، برای قدردانی از زحمت خیران در فراگیری دانش نهایت تلاش را خود به کار ببندند.

همچنین سرهنگ مصطفی بهشتی فرمانده بسیج ناحیه میبد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهیدان از تلاش های دست اندرکاران در ساخت این واحد آموزشی قدردانی کرد.

به گفته شهردار میبد، دانش آموزانی که تعلیم و تربیت را در این فضای آموزشی فرا می گیرند، قطعا ثوابش برای سازندگان آن منظور می شود.

علیرضا نقوی فعالیت معلمان در فضای مجازی را تلاش مضاعف دانست و در ادامه یاددانش آموز ایثارگر ۱۵ ساله مرحوم علی لندی ایثارگر ایذه ای را گرامیداشت و افزود: وی در حادثه آتش سوزی جان خود را به خطر انداخت و چند نفر را نجات داد و در نخستین روز بازگشایی مدرسه روی در نقاب خاک کشید.

همچنین مدیر آموزش و پرورش میبد گفت این شهرستان سال جدید تحصیلی را با ۴۷۸ کلاس درس ابتدایی ، ۱۸۳ کلاس درس متوسطه اول ، ۱۶۹ کلاس درس متوسطه دوم و با ۲۴ هزار و ۶۰۰ دانش آموز شروع کرد که تعداد دانش آموزان آن هزار نفر نسبت به سال تحصیلی گذشته افزایش دارد.

محمد رضا کارگر افزود: مدرسه ضیائی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۷۴۰ مترمربع ، با یک هزار و ۱۲۵ مترمربع زیربنا و ۶ کلاس درس به همت سه برادر به یاد پدرشان ساخته شد.

مرکز شهرستان ۱۰۶ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها