معاون فرماندار ملایر: اولویت‌ مجریان برگزاری انتخاباتی پرشور است


معاون فرماندار ملایر: اولویت‌ مجریان برگزاری انتخاباتی پرشور است

همدان- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و بدون هرگونه حاشیه با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، یکی از اولویت‌های مهم پیش‌رو است و از همه امکانات برای فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات 28 خرداد استفاده می کنیم.

به گزارش ایرنا، «حسین فارسی» روز چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان ملایر با حضور بخشداران و مسوولان کمیته‌های مختلف این ستاد اظهار داشت: انتخابات پیش‌رو یکی از مهمترین و حساس‌ترین انتخابات جمهوری اسلامی است که همه باید برای پرشور شدن مشارکت مردم تلاش کنیم.

وی بر لزوم برقراری امنیت و سلامت انتخابات تاکید کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن در پیک چهارم، حفظ سلامت مردم، عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان از اولویت‌های مهم ستاد انتخابات این شهرستان است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان ملایر با بیان اینکه تمام شعبه‌های اخذ رای یک روز قبل از انتخابات ضدعفونی می‌شود، ادامه داد: تمام همّ و غمّ ما این است که حتی یک نفر از شهروندان ملایری در شعب اخذ رای به کرونا مبتلا نشوند و تمام پروتکل‌های بهداشتی باید از سوی مردم و عوامل اجرایی در شعبه‌های اخذ رای رعایت شود.

فارسی با تاکید بر نقش مهم بخشداران در بسترسازی انتخاباتی پرشور در سطح بخش و روستاها گفت: علاوه بر سطح شهر، بخشداران نیاز است نسبت به تعیین ۱۰ تا ۱۵ درصدی اعضای ذخیره شعب اخذ رای اقدام کنند.

وی با اشاره به افزایش هشت درصدی تعداد شعب اخذ رای در سطح استان همدان با حدود ۱۱۰ شعبه افزود: در این راستا محل شعبه‌های جدید اخذ رای در سطح شهر، بخش و روستاهای مورد نظر تعیین و نسبت به تامین زیرساخت‌ها، امکانات، دسترسی آنها به اینترنت و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام شود.

فارسی بر لزوم تعامل هر چه بیشتر دهیاران با بخشداران تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه اعضای شعب تعریف شده است، بخشداران از افزودن عوامل اجرایی شعب اخذ رای تحت هر عنوانی پرهیز و از ظرفیت ادارات، دهیاری‌ها و شهرداری‌های تابعه هر بخش استفاده کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فواره در فرود