المپیاد ورزشی محلات یزد، مجازی برگزار می‌شود


المپیاد ورزشی محلات یزد، مجازی برگزار می‌شود

یزد _ ایرنا _ رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد گفت: به علت شیوع ویروس کرونا هشتمین المپیاد ورزشی محلات در دهه فجر به صورت مجازی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا عباس ملازینلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این المپیاد در همه گروههای سنی و در بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود .

وی همگرایی خانواده‌ها، تحرک بدنی، سلامت جسمی و روانی و ارتقای نشاط اجتماعی را از اهداف برگزاری المپیاد یاد شده بیان کرد و افزود: ۹ انجمن ورزشی در سازمان فرهنگی ورزشی جهت برگزاری این المپیاد تشکیل شده و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت Farhang.yazd.ir ثبت نام و پروتکل‌های شرکت در این دوره از المپیاد را دریافت کنند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه المپیاد ورزشی تا ۲۴ اسفندماه ادامه خواهد داشت گفت: در این دوره از المپیاد ۳۹ رشته ورزشی ویژه آقایان و ۳۸ رشته ورزشی ویژه بانوان در نظر گرفته شده است.

وی جودو، بستکبال، دومیدانی، والیبال، هفت سنگ، شطرنج، یوگا، طناب زنی، ژیمناسیک و دارت را از جمله رشته های المپیاد مورد اشاره بیان کرد.

ملازینلی تصریح کرد: حدود ۶۰۰ مدال و بیش از ۱۲۰ میلیون جایزه نقدی به برندگان المپیاد اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از ۱۸ هزار شهروند در هفتمین المپیاد ورزش محلات شرکت کرده بودند.

ملازینلی با بیان اینکه در این دوره از المپیاد مجازی ورزش محلات یزد ۲۶ هیات ورزشی همکاری دارند گفت :همچنین ۹ انجمن ورزشی، ۱۱ کارگروه، ۱۵ کمیته برگزاری و ۲۴۷ نفر مسئول و داور برگزاری این المیپاد را بر عهده دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید