پائولو فونسکا: مایه افتخار است که به عنوان اولین تیم در ورزشگاه دیگو مارادونا بازی خواهیم کرد


پائولو فونسکا: مایه افتخار است که به عنوان اولین تیم در ورزشگاه دیگو مارادونا بازی خواهیم کرد

به احتمال زیاد تا روز یکشنبه و دیدار ناپولی-رم، ورزشگاه شهر ناپل رسماً به نام دیگو مارادونا خواهد...

پس از برتری 2-0 آاس رم مقابل کلوژ، پائولو فونسکا گفتگویی با خبرنگاران داشت. رم با این برد، 10 امتیازی شد و صعود خود به دور بعدی لیگ اروپا را مسجل کرد. گفتنی است برای اولین بار از سال 2007، جالوروسی موفق شد در 3 بازی اروپایی به صورت پیاپی کلین شیت کند.

فونسکا در مصاحبه با اسکای گفت:

صعود کردیم اما صدرنشینی را می خواهیم بنابراین باید یک بازی دیگر را ببریم. با وجود مشکلاتی که وجود داشت، بچه ها بسیار با شخصیت ظاهر شدند. بعضی از آنها با فداکاری برای تیم در پست غیرتخصصی بازی کردند که باید از آنها تشکر کنم. از نحوه بازی همه بازیکنان راضی هستم؛ باید در نظر گرفت که مجبوریم از سیستم چرخشی استفاده کنیم و امشب بسیاری از بازیکنان در پست اصلی خود بازی نکردند.

ورزشگاه سن پائولو احتمالا به صورت رسمی تا بازی یکشنبه ناپولی و رم به استادیوم دیگو مارادونا تغییر نام خواهد داشت. فونسکا در این مورد افزود:

تغییر نام ورزشگاه، بهترین راه برای بزرگداشت مارادونا است. این ورزشگاه با نام او بیش از گذشته افسانه ای خواهد شد. مایه افتخار است که به عنوان اولین تیم در این ورزشگاه به میدان می رویم. درگذشت مارادونا برای هر کسی که طرفدار فوتبال است، ناراحت کننده بود؛ به خصوص برای من که با دیدن بازی های او بزرگ شدم. مارادونا برای همه کسانی که عاشق فوتبال هستند، همچون یک بت بود.

همچنین بخوانید:

کلوژ 0-2 آاس رم؛ صعودی زودهنگام برای تیم آماده فونسکا ورزشگاه سن پائولو به دیگو مارادونا تغییر نام پیدا کرد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان