انبار احتکار کالاهای اساسی در سرپل‌ذهاب کشف شد


انبار احتکار کالاهای اساسی در سرپل‌ذهاب کشف شد

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت: انبار احتکار کالاهای اساسی مردم به ارزش سه میلیارد ریال باتلاش ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ منوچهر رضایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری مقدار زیادی اقلام اساسی مردم شامل پودر لباسشویی،مایع ظرفشویی و روغن کرده این موضوع در دستور کار اطلاعاتی انتظامی پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی اظهارداشت: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان با توجه به اینکه کالاهای انبار شده از اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بود در یک اقدام غافلگیرانه با مراقبت‌های لازم انبار محل نگهداری آن را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی به این انبار ورود کردند.
فرمانده انتظامی گفت: در بازرسی به عمل آمده از این انبار بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نوع اقلام مواد خوراکی و بهداشتی به ارزش بیش از سه میلیارد ریال کشف و ضبط شده و واحد صنفی مربوطه پلمب شد.
سرهنگ رضایی اضافه کرد: نیروی انتظامی سرپل ذهاب با پشتیبانی دادستانی با افرادی که قصد برهم زدن نظام اقتصادی را دارند برخورد جدی داشته و اجازه اخلال در نظم اقتصادی را به احدی نخواهد داد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص و خوانندگی صحرا اسداللهی ! / یکی جلوی خانم بازیگر رو بگیره !