واژگونی 2 خودرو در یزد سه کشته و پنج زخمی برجا گذاشت و یک خبر کوتاه


واژگونی 2 خودرو در یزد سه کشته و پنج زخمی برجا گذاشت و یک خبر کوتاه

یزد- ایرنا- مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان یزد گفت: با واژگونی 2 دستگاه خودرو سواری پراید و سمند در جاده‌ اردکان به چوپانان و کمربندی شهر میبد به یزد پنج نفر زخمی و سه نفر کشته شدند.

سیدحسین طباطبایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حوادث شب گذشته به وقوع پیوست که مصدومان برای مداوا به بیمارستان‌های منطقه منتقل شدند.

وی ادامه داد: علت واژگونی خودروها توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است که متعاقبلا اطلاع‌رسانی می‌شود.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و بالعکس تردد می‌کند.

مرکز شهرستان های میبد در ۵۰ و اردکان هم در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

یزد

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل روشنایی جاده اصلی مهریز به شهر یزد مرکز استان جزو مطالبات اصلی مردم منطقه است که با همکاری مسوولان محلی این موضوع پیگیری و اقدام لازم انجام می‌شود.

محمدرضا صباغیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرارداد اجرای طرح با مشخص شدن پیمانکار منعقد شد و تعدادی پایه تیرهای برق این مسیر ۳۰ کیلومتری نصب شده است.

وی با بیان اینکه تامین روشنایی این مسیر که جاده اصلی تهران، بندرعباس در حوزه انتخابیه مهریز محسوب می‌شود، ادامه داد: برای انجام طرح تاکنون جلسه و پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: افزایش برخی هزینه‌ها به خاطر گرانی‌های امسال ،کار اجرای طرح را دچار کندی کرده است امیدواریم با رفع موانع مالی پیشرفت کار شتاب گیرد.

به گفته صباغیان، تامین روشنایی این جاده محوری که مورد استفاده مسافران و رانندگان زیادی از اقصی نقاط کشور و مردم استان و شهرستان مهریز قرار می‌گیرد ضروری است .

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد و در کنار جاده اصلی تهران - بندرعباس قرار دارد، ۶۰ درصد جمعیت منطقه در حوزه شهری سکونت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی