تروریست‌های کرد سوری مورد حمایت آمریکا ده‌ها نفر را ربودند


تروریست‌های کرد سوری مورد حمایت آمریکا ده‌ها نفر را ربودند

تروریست‌های کرد سوریه موسوم به نیرو‌های دموکراتیک سوریه (قسد) که تحت حمایت آمریکا هستند در حمله به ریف الرقه سوریه، ده‌ها تن از اهالی آن‌ها را ربوده و به پادگان‌های مخصوص خود برده‌اند.

تروریست‌های کرد سوری مورد حمایت آمریکا ده‌ها نفر را ربودند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، تروریست‌های کرد سوریه موسوم به نیرو‌های دموکراتیک سوریه (قسد) که تحت حمایت آمریکا هستند با حمله به خانه‌های اهالی شهرکی در استان الرقه، شماری از آن‌ها را ربودند.

عناصر مسلح وابسته به گروهک تروریستی قسد در حمله به شهرک المنصوره و تعدادی از روستا‌های تابع آن در ریف الرقه سوریه، ده‌ها تن از اهالی آن‌ها را ربوده و به پادگان‌های مخصوص خود برده‌اند.

بیشتر بخواید:

ورود کاروان نظامی لجستیکی ترکیه به سوریه پنتاگون نیرو‌های بیشتری به سوریه اعزام می‌کند

بر اساس این گزارش، شبه‌نظامیان کُرد مورد حمایت آمریکا این افراد را به سربازی اجباری بوده و قرار است از آن‌ها در راستای سناریو‌های خود و آمریکا در شمال شرق سوریه استفاده کنند.

پیش از این نیز جنگنده‌های سوریه بیش از ۹ مقر تروریست‌ها از جمله یک انبار تجهیزات لجستیکی آن‌ها را در استان ادلب در شمال غرب این کشور بمباران کردند و از بین بردند.

این در حالی است که سانا روز گذشته اعلام کرد ۶ نفر از اعضای شبه نظامیان موسوم به نیرو‌های سوریه دموکراتیک (قَسَد) در حملاتی جداگانه در دو استان دیرالزور و الرقه کشته شدند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران