موتورسیکلت تریومف ترایدنت با چه امکاناتی ارائه خواهد شد؟


Triumph Tridentیک موتورسیکلت پیشرفته با کارایی بالا و سراسر سفید رنگ است.

موتورسیکلت تریومف ترایدنت با چه امکاناتی ارائه خواهد شد؟به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نمونه اولیه موتور سیکلت تریومف ترایدنت (Triumph Trident ) قرار است در بهار سال ۲۰۲۱ میلادی در نمایشگاه‌های موتورسیکلت به نمایش درآید. ظاهر این موتور سیکلت سراسر سفید رنگ بوده و طرحی همانند رودستر دارد.

اگزوز آن کوتاه بوده و تنه‌ای ماهیچه‌ای دارد که از خطوطی درخشان بهره‌مند است. در این موتور سیکلت می‌توان ردپا‌ها و سرنخ‌هایی از Street Triple را دید، اما هنوز مشخص نشده است که در این نمونه اولیه از چه موادی برای ساختش استفاده شده است.

تریومف ترایدنت یک موتورسیکلت فنی پیشرفته با کارایی بالا (یا استاندارد) ساخته شده توسط Triumph Engineering است. این کارخانه موتورسازی در کنار ساخت هوندا CB۷۵۰ و کاوازاکی، سطح جدیدی از پیچیدگی را برای موتور سیکلت‌های خیابانی به ارمغان آورد و نشانگر آغاز دوران فوق العاده موتور‌ها بود.

هم اکنون Triumph Motorcycles اعلام کرده است که نام Trident را احیا خواهد کرد، که در نسل مدرن راودستر جدید طبقه متوسط ​​پیدا خواهد شد که ورود وی به بازار برای سال آینده برنامه ریزی شده است.

در کنار این اعلامیه، برند انگلیسی نیز بینش منحصر به فردی از ظاهر نمونه اولیه در مرحله توسعه به ارمغان آورد. ما انتظار داریم ارائه رسمی در هفته‌های آینده باشد و فروش باید از نیمه اول سال ۲۰۲۱ آغاز شود.

با احیای نامی که آخرین بار در طول دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ فعال بود، یک مدل جدید در بخش Roadster دریافت می‌کنیم که بین دستگاه‌های Speed ​​/ Street Triple و Classic قرار گرفته است. Trident نتیجه یک برنامه چهار ساله توسعه است که هدف از آن، گسترش دامنه مدرن شرکت انگلیسی است، ضمن حفظ یک زبان طراحی قابل تشخیص و تطبیق دستگاه جدید "سبک و نگرش" از پیشنهاد فعلی برند مشهور است.

موتورسیکلت تریومف ترایدنت با چه امکاناتی ارائه خواهد شد؟

برای نشان دادن زیبایی شناسی Trident، Triumph یک نمونه اولیه را ارائه داد، با حمایت Rodolfo Frascoli، مردی که Tiger ۹۰۰ جدید را خلق کرد. اگرچه این محصول ناتمام است، این شرکت اظهار داشت که این ظاهر بسیار شبیه به نوع تولید است.

در حال حاضر جزئیات خاصی درباره Trident جدید موجود نیست و در اینجا منظور ما از ظرفیت موتور سه سیلندر آن است که در مدل‌های Street و Speed ​​Triple در نوع ۷۶۵ متر مکعب عرضه می‌شود.

موتورسیکلت تریومف ترایدنت با چه امکاناتی ارائه خواهد شد؟

این موتور ۵۸ اسب بخار قدرت (۴۳ کیلووات) ۷۴۰ سانتی متر مکعب (۴۵ مس در داخل) واحد خنک کننده هوا OHV واحد سه موتوره با چهار چرخ دنده و شاسی معمولی و سیستم تعلیق معمولی دارد. موتور نسبت به دوقلو‌های ۳۶۰ درجه موجود لرزش کمتری دارد.

مشخصات موتور از جمله جابجایی فقط از چند هفته آینده مشخص می‌شود، اما از آنچه قبلاً به اشتراک گذاشته شده است، احتمالاً Trident جدید دارای موتور جابجایی در حدود ۶۵۰-۶۶۰ سی سی خواهد بود. معماری پایه موتور از سه گانه ۶۷۵ سی سی Triumph Daytona ۶۷۵ که اکنون قطع شده است، اما Triumph می‌گوید موتور Trident کاملاً جدید از سطح زمین است.

موتورسیکلت تریومف ترایدنت با چه امکاناتی ارائه خواهد شد؟

در حقیقت، Daytona ۶۷۵ پایه‌ای برای همه موتور‌های سه سیلندر درون خطی مدرن از Triumph، از جمله موتور ۷۶۵ سی سی فعلی Street Triple، موتور آخرین نسل Tiger ۸۰۰ و حتی Tiger ۹۰۰ جدید را تشکیل می‌دهد.

موتورسیکلت تریومف ترایدنت با چه امکاناتی ارائه خواهد شد؟

‌Triumph می‌گوید یک موتور انعطاف پذیر با گشتاور کم کار و همچنین کارایی بالا ارائه می‌دهد و این اولین موتور سیکلت سه سیلندر در این بخش خواهد بود که موتور‌های کاوازاکی Z۶۵۰ و Yamaha MT-۰۷ را با موتور‌های دوقلوی موازی خود و هوندا CB۶۵۰R با موتور چهار سیلندر داخلی خود در اختیار می‌گیرد.

موتورسیکلت تریومف ترایدنت با چه امکاناتی ارائه خواهد شد؟

این موتور بر روی شاسی کاملاً جدید سوار می‌شود. اما برخلاف قاب آلومینیومی Street Triple، Trident از یک قاب اصلی فولادی بهره خواهد برد تا از نظر اقتصادی آن مقرون به صرفه‌تر باشد، اما در عین حال هندلینگ و تعادل مشخص شده را با کارگران جاده سازی Triumph ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید