ترامپ: فائوچی کمی بیش از حد درباره کرونا ایجاد وحشت می‌کند


ترامپ: فائوچی کمی بیش از حد درباره کرونا ایجاد وحشت می‌کند

رئیس‌جمهور آمریکا معتقد است رئیس مؤسسه بیماری‌های عفونی این کشور کمی بیش از حد درباره شیوع ویروس کرونا ایجاد وحشت می‌کند.

ترامپ: فائوچی کمی بیش از حد درباره کرونا ایجاد وحشت می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دیروز یکشنبه بار دیگر شیوع ویروس کرونا در این کشور را کم اهمیت دانست و گفت آنتونی فائوچی، رئیس مؤسسه بیماری‌های عفونی آمریکا «کمی بی مورد ایجاد وحشت می‌کند».

او با این حال، منکر این موضوع شد که کاخ سفید در بحبوحه شیوع کرونا در تعدادی از ایالت‌های آمریکا علیه فائوچی اقدام می‌کند.

ترامپ در برنامه یکشنبه فاکس نیوز، به کریس والاس، مجری این برنامه درباره اظهارات دانیل اسکاوینو، معاون رئیس ستاد ارتباطات کاخ سفید مبنی بر هشدار‌های بی اندازه و افشاگری فائوچی توضیح داد و گفت: خب من نمی‌دانم آیا او موضوعی را افشا کرده است، اما او کمی بی مورد [درباره کرونا] ایجاد وحشت می‌کند.

ترامپ اظهار داشت با فائوچی رابطه خوبی دارد، ولی او درباره این بحران دچار اشتباه شده است. چرا که او در ابتدا توصیه نمی‌کرد مردم ماسک بپوشند.

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به اینکه روابط خوبی با فائوچی دارد، گفت: دکتر فائوچی در ابتدا می‌گفت این خواهد گذشت، نگران نباشید. او اشتباه کرد. دکتر فائوچی گفت چین را تحریم نکنید و من هم تحریم نکردم، اما او پذیرفت که حق با من بود.

پیش از این دکتر فائوچی نسبت به حملات لفظی کاخ سفید درباره اشتباهاتش انتقاد کرده بود.

دولت ترامپ و مشاوران او در تلاش هستند دیدگاه‌های دکتر آنتونی فائوچی، رئیس مؤسسه بیماری‌های عفونی آمریکا درباره جدی بودن بحران همه‌گیری ویروس کرونا در آمریکا را اشتباه جلوه دهند و در همین راستا حملات لفظی علیه دکتر فائوچی را شدت بخشیده اند.

نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که بسیاری از مردم آمریکا اظهارات و راهکار‌های فائوچی در مورد کرونا را بیش از ترامپ می‌پذیرند.

ویروس کرونا در حال حاضر، نزدیک به ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار آمریکایی را مبتلا کرده و جان بیش از ۱۴۳ هزار تن را در این کشور گرفته است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید