برگزاری نمایشگاه مجازی عکس هفته کرامت در پاکستان


برگزاری نمایشگاه مجازی عکس هفته کرامت در پاکستان

نمایندگی‌های فرهنگی ایران در شهر‌های کراچی، پیشاور و کویته پاکستان به مناسبت هفته کرامت نمایشگاه مجازی عکس برپا کردند.

برگزاری نمایشگاه مجازی عکس هفته کرامت در پاکستانبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، نمایندگی‌های فرهنگی ایران در شهر‌های کراچی، پیشاور و کویته پاکستان به مناسبت هفته کرامت نمایشگاه مجازی عکس برپا کردند.
به مناسبت دهه مبارک کرامت نخستین نمایشگاه مجازی عکس "سه حرم متبرک" در خانه فرهنگ ایران در شهر پیشاور پاکستان برگزار شد. در این نمایشگاه مجازی عکس‌هایی از حرم امام رضا (ع)، حرم حضرت معصومه (س) و حرم حضرت شاه چراغ (ع) به همراه مولودی خوانی به زبان اردو به نمایش در آمد.
همچنین خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان نیز در آستانه ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت امام رضا (ع) اقدام به برگزاری نمایشگاه مجازی عکس سه بعدی حرم مطهر رضوی و حضرت معصومه (س) کرد.
خانه فرهنگ کشورمان در شهر کراچی مرکز ایالت سند نیز در اقدامی با توجه به شرایط کرونایی، نمایشگاهی مشابه در فضای مجازی راه اندازی کرد.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحات مجازی این نمایندگی‌های فرهنگی ایران در فیسبوک و اینستاگرام از این نمایشگاه‌ها مجازی بازدید به عمل آورند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر