احتمال ابتلای وزیر دفاع نروژ به کرونا


احتمال ابتلای وزیر دفاع نروژ به کرونا

مقامات نروژ از قرنطینه وزیر دفاع این کشور و احتمال ابتلای وی به ویروس کرونا خبر دادند.

احتمال ابتلای وزیر دفاع نروژ به کرونا

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع نروژ با انتشار بیانیه‌ای از احتمال ابتلای «فرانک بک ینس»، وزیر دفاع این کشور به ویروس کرونا خبر داد.

بر اساس این بیانیه، فرانک بک ینس احتمالا در معرض ویروس کرونا قرار گرفته و تمامی دیدار‌ها و برنامه‌های خود را تا اطلاع ثانوی لغو کرده است.

وزارت دفاع نروژ ضمن بیان این مطلب که اقدام بک ینس پیشگیرانه است، اعلام کرده که او تا زمان مشخص شدن نتایج آزمایش‌ها در منزل خواهد ماند. شمار افرادی که در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند حدود ۲۰۰ نفر است.

بیشتر بخوانید:

رئیس پارلمان اروپا داوطلبانه به قرنطینه خانگی رفت رئیس ستاد کل ارتش ایتالیا هم کرونا گرفت

ویروس کرونا نخستین بار در اواخر دسامبر در شهر ووهان چین دیده شد و علی‌رغم تمهیدات دولت این کشور به سرعت در سراسر جهان گسترش یافت. تعداد کشور‌های درگیر شیوع ویروس کرونا به بیش از ۹۵ کشور رسیده است.

شمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا در جهان تاکنون به ۱۱۴ هزار و ۴۲۲ نفر رسیده است. تاکنون بیش از ۴ هزار نفر در کشور‌های مختلف بر اثر ابتلا به بیماری «کووید ۱۹» جان باخته‌اند و بیش از ۶۴ هزار نفر از افراد مبتلا نیر بهبود یافته‌اند.

این ویروس در اروپا به شدت در حال شیوع است و شمار افراد مبتلا به آن در ایتالیا به بیش از ۱۰ هزار نفر رسیده است. گزارش‌هایی از ابتلا و نیز قرنطینه بسیاری از مقامات اروپایی نیز منتشر شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...