کارشناس سیاسی: اجرای گام دوم انقلاب به عزم جدی مسوولان نیاز دارد


کارشناس سیاسی: اجرای گام دوم انقلاب به عزم جدی مسوولان نیاز دارد

یزد- ایرنا- کارشناس مسائل سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه یزد گفت: اجرای بیانیه گام دوم انقلاب از اهمیت زیادی برای آینده کشور برخوردار است که به همت و حمایت همه مسوولان اجرایی و فرهنگی در این مورد نیاز دارد.

اکبر غفوری یکشنبه شب در نشست اندیشه‌ورزی «والعصر» با موضوع «توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم» افزود: برای تحقق این بیانیه که نقشه راه مردم و مسوولان در ۴۰ سال دوم نظام است همه باید جدی وارد عرصه کار شوند.

وی ادامه داد: برای فرهنگ‌سازی ابعاد این بیانیه باید در کنار نهادهای فرهنگی، تبلیغی و آموزشی، رسانه‌های گروهی با برگزاری جلسه‌ها و تبیین آن بیش از گذشته ماموریت‌های خود را بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری انجام دهند.

استاد علوم سیاسی اظهار داشت: اگر بیانیه گام دوم انقلاب در عمل در تمام ابعاد درست و دقیق در کشور اجرا شود، شاهد توسعه و موفقیت نظام اسلامی خواهیم بود و توطئه دشمنان خنثی می‌شود.

غفوری به اهمیت ارزش نهادن به جوانان و بهره‌گیری از ظرفیت آنها اشاره کرد و گفت: توانایی‌های خوبی در جوانان وجود دارد، اگر فضا و زمینه برای فعالیت آنها فراهم شود بسیاری از مسائل رفع و شاهد شکوفایی در بخش‌های علمی و فرهنگی خواهیم بود.

وی همچنین از برگزاری جلسه‌های مختلف برای بررسی این بیانیه و ارائه راهکارهایی برای اجرای آن در استان قدردانی کرد و تداوم این برنامه‌ها را کاری مهم، لازم و ارزشمند دانست که اجرا شود.

این نشست با حضور اقشار مختلف از جمله روحانیان ، طلاب، پژوهشگران، هنرمندان، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی یزد برگزار شد.

تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب ، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب نظریه‌ نظام انقلابی، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه از اهداف برگزاری نشست‌های والعصر است.

این نشست با همکاری حوزه هنری، اداره کل تبلیغات اسلامی و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان برگزار شد.

سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی والعصر در راستای تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب یکشنبه‌ هر هفته برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا