نامزدها پس از پایان رای گیری به قانون اساسی تمکین کنند


نامزدها پس از پایان رای گیری به قانون اساسی تمکین کنند

حجت الاسلام ابراهیمی پور از نامزدهای انتخابات خواست پس از پایان رای گیری و اعلام آرا در مقابل قانون نظام جمهوری اسلامی تمکین کنند و گفت: اگر شبه ای برای کاندیدایی وجود داشته باشد باید از راه قانونی ورود کند و آب به آسیاب دشمن نریزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام علی ابراهیمی پور» شامگاه (پنج شنبه 1 اسفند) در نشست با نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد اظهار کرد: مردم باید نماینده ای را انتخاب کنند که به تعبیر امام راحل (ره) در راس قرار بگیرد و بتواند در ریل گذاری تاثیر گذارد و مستحکم ترین قوانین را وضع کند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر ایجاد مجلسی قوی و قوانین قوی تاکید دارند افزود: نامزدها در ارتباط با مردم توانستند برخی از مشکلات و شبهات را متوجه شوند و درد دل ها را بشنوند.

وی تاکید کرد: از فرماندار ویژه آبادان انتظار می رود پس از انتخابات نشست های مختلفی را با حضور نمایندگان مجلس برگزار و مشکلات را بررسی کنند تا هم مردم منتخبان را ببینند و بشناسند و هم ما از اوضاع و امورات مطلع شویم.

حجت الاسلام ابراهیمی پور به موضوعات مطرح شده در فضای مجازی توسط طرفداران برخی از کاندیداها در خصوص نماینده بومی و غیربومی اشاره کرد و اذعان داشت: این باعث تاسف است که برخی از حامیان نامزدها بر اساس خبرهای مستندی که به ما رسیده در فضای مجازی بداخلاقی می کنند؛ برخی از افراد به دنبال فضاسازی و اتهام هستند که مصداق آن غیبت، تهمت و فسق است.

وی تصریج کرد: سال های متمادی به عنوان نماینده شورای نگهبان در صندوق های رای حضور داشته ام اجازه جابجایی حتی یک رای را هم ندادیم، این موضوع نیز شانتاژهای تبلیغاتی دشمنان نظام برای دلسرد کردن مردم و هدایت ذهن به مسیر منفی است؛ نامزدها در هنگام ورود به جریان انتخابات قطعا می دانستند که از مجموع کاندیداها سه نفر رای می آورند.

امام جمعه آبادان از نامزدهای انتخابات خواست پس از پایان رای گیری و اعلام آرا در مقابل قانون نظام جمهوری اسلامی تمکین کنند و ادامه داد: اگر شبه ای برای کاندیدایی وجود داشته باشد باید از راه قانونی ورود کند و آب به آسیاب دشمن نریزد تا اساس انتخابات زیر سوال نرود.

وی به احتمال نزدیکی آرای نامزدها اشاره کرد و یاد آور شد: ممکن است تعداد آرای نفر سوم با نفر چهارم کم باشد، اگر شبهاتی دارند نباید انتخابات و نظام را متهم کنند و نظام را زیر سوال برده و متهم کنند بلکه باید از راه صحیح و قانونی پیگیر شوند و قانون اساسی برای گرفتن حق نامزدها در اختیارشان قرار داده شده است.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟