نمایش آثار نقاشی هنرمند بجنوردی در قاب نگارستان بجنورد


نمایش آثار نقاشی هنرمند بجنوردی در قاب نگارستان بجنورد

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه نقاشی و رونمایی از بزرگترین اثر نقاشی در نگارخانه بجنورد خبرداد.

ابوالحسن حیدری گفت: سه اثر نقاشی با هنرمندی ایمان کاظمیان از هنرمندان نقاش بجنوردی در قالب نمایشگاهی به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه هنری با شناسایی و معرفی هر چه بهتر و بیشتر این هنرمند فرهیخته، ایجاد انگیزه برای تولید آثار هنری بیشتر، بهره گیری علاقمندان از تجربیات هنرمندان فعال، کمک به اقتصاد هنر و حمایت از این هنرمند برای به ثبت رساندن بزرگترین اثر هنری خود دایر می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ وی تصریح کرد: مواد به کار رفته در آثار هنری این هنرمند بجنوردی ماژیک، رنگ روغن، رنگ اکریلیک و راپید است.

حیدری خاطرنشان کرد: این نمایشگاه هنری عصر امروز ساعت ۱۸ در محل نگارخانه (نگارستان) بجنورد با حضور مسئولان و هنرمندان برپا می شود و علاقمندان می توانند برای دیدن آثار این نمایشگاه از امروز به مدت سه روز صبح ها ۸ تا ۱۳ و عصرها ۱۷ تا ۲۱ به نگارخانه بجنورد مراجعه کنند.

ایمان کاظمیان هنرمند نقاش بجنوردی ۲۵ ساله دانشجوی بیزینس بین الملل است، وی یک سال است که به صورت حرفه ای و کاملا انتزاعی به نقاشی می پردازد و حاصل تلاش و زحمات وی دریک سال گذشته در نمایشگاهی به نمایش گذاشته می شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قتل همبازی توسط دختربچه 10 ساله!