شهادت سردار سلیمانی نمونه‌ای از مکتب والای فاطمی است


شهادت سردار سلیمانی نمونه‌ای از مکتب والای فاطمی است

خمین - ایرنا - امام جمعه خمین گفت: شهادت سپهبد سلیمانی تنها نمونه‌ای از مکتب والای فاطمی است که وحدت و یکپارچگی مردم در عشق به این سردار، دشمنان را به تعجب واداشت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید « علی حسینی پور » در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه خمین افزود: مسوولان ورزشی در مقابل توطئه دشمنان در میدان ورزشی ایستادگی کردند چراکه پرچم ایران باید در تمام حوزه ها به ویژه فوتبال، برافراشته باشد.
وی پرده برداری از دروغ و فریب‌های استکبار جهانی را از دستاوردهای مهم نظام اسلامی بیان کرد و ادامه داد: آمریکای جنایتکار در سازمان ملل خود را مدافع ملت‌های جهان نشان می دهد اما بدترین جنایت‌ها را در کشور انجام می دهد.
خطیب جمعه خمین اظهار داشت: برخی کشورهای استعمارگر نیز استکبار جهانی را در اقدامات ظالمانه یاری می کنند.
حجت الاسلام حسینی پور اضافه کرد: بعد از امضای موافقتنامه برجام قرار بر این بود که کشورهای اروپایی تحریم های ظالمانه علیه ایران را بردارند اما پیمان شکنی کردند.
حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) افزود: بانوان باید در مسیر مکتب فاطمی حرکت کنند و آن بانوی بزرگوار اسلام را الگوی خود در زندگی قرار دهند.
وی با اشاره به کاهش دمای هوا در روزهای اخیر گفت: مصرف بهینه حامل‌های انرژی بسیاری از هموطنان را در این فصل سرد سال یاری می دهد.
خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و نماز جمعه در شهرهای خمین و قورچی باشی این شهرستان اقامه می شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی