کیهان شعبان بى مخ است!


روزنامه کیهان نوشت: پس از انتقاد کیهان از انتشار بیانیه خانه تئاتر که همسو با سیاست‌های ضدایرانی ترامپ، خواستار تحریم جشنواره فجر در اعتراض به جمهوری اسلامی شده بود، مدیرعامل خانه تئاتر واکنش نشان...

روزنامه کیهان نوشت: پس از انتقاد کیهان از انتشار بیانیه خانه تئاتر که همسو با سیاست‌های ضدایرانی ترامپ، خواستار تحریم جشنواره فجر در اعتراض به جمهوری اسلامی شده بود، مدیرعامل خانه تئاتر واکنش نشان داد.

این مدیر فرهنگی به جای توضیح و عذرخواهی، یک ویدئو منتشر کرده و در آن هشت دقیقه به کیهان و نویسندگان و خبرنگاران این روزنامه ناسزا می‌گوید! او حتی به همین مقدار بسنده نکرده و کار را به تکفیر کشانده و از عدم اعتقاد نویسندگان کیهان به خدا و پیغمبر خبر داده است!


وی با اظهار نظر کذب مدعی شده که دست کیهان در جیب مردم است و این روزنامه با مالیات‌های مردم منتشر می‌شود. اظهار نظری که سال‌هاست توسط ضدانقلاب یا افراد مغرض، به دروغ پراکنده شده، درحالی که منبع مالی کیهان، از بیت‌المال و بودجه عمومی کشور مستقل است. اتفاقا این مدیرعامل خانه تئاتر است که سال‌ها در مراکزی به ریاست مشغول است که متصل به بودجه بیت‌المال هستند.


مدیرعامل خانه تئاتر همچنین در این ویدئو و متنی که زیر آن نوشته، کیهان را شعبان بی‌مخ دانسته است! این درحالی است که شعبان بی‌مخ‌ها کسانی هستند که در زمین آمریکا بازی می‌کنند و در جهت فرامین ترامپ، اهالی تئاتر را به شورش علیه جمهوری اسلامی فرا می‌خوانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید