اقدام غیراخلاقی یک شهروند حین آتش‌سوزی خانه


اقدام غیراخلاقی یک شهروند حین آتش‌سوزی خانه

شهروند چینی حین آتش‌سوزی یک خانه و هنگامی که آتش‌نشانان خودروی خود را برای خاموش کردن آتش ترک کرده بودند دست به عملی غیراخلاقی زد.

اقدام غیراخلاقی یک شهروند حین آتش‌سوزی خانهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک تلفن‌همراه برای آتش‌نشانان یک وسیله مهم و ضروری محسوب می‌شود؛ چرا که آنها می‌توانند پس از اتمام هر مأموریتی عزیزان و خانواده خود را از سلامتی خود باخبر کنند. اما بی‌اخلاقی یک شهروند چینی حین وقوع حادثه آتش‌سوزی در یکی از مناطق این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

هنگامی که یکی از آتش‌نشانان منطقه " لامبر میل" واقع در شهر جیانگسو چین پس از اتمام مأموریت و خاموش کردن آتش، قصد تماس با خانواده‌اش را داشت متوجه شد که تلفن همراهش به سرقت رفته است. "لیئو" پس از مراجعه به خودروی آتش‌نشانی متوجه شد که تلفن‌همراهش توسط یکی از حاضران در محل وقوع حادثه به سرقت رفته است. این سرقت هنگامی رخ داد که این آتش‌نشان فداکار و وظیفه‌شناس در حال مبارزه با شعله‌های آتش برای خاموش کردن آن بود.

لیئو به پلیس گفت که در تلفن‌همراهش عکس‌های خانوادگی و لیستی از شماره تلفن‌های خانواده و بستگانش داشته است. پلیس با بررسی موقعیت سارق متوجه شد که تلفن‌همراه این آتش‌نشان توسط یک مرد روستایی که محل زندگی‌اش حدود ۳ کیلومتری محل وقوع حادثه قرار دارد به سرقت رفته است. پلیس چین اکنون با جمع‌آوری اطلاعات لازم جستجو‌های خود را برای دستگیری این سارق آغاز کرده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند