اولین جلسه اجرای دستورالعمل طرح هر مسجد، یک حقوقدان در کرمانشاه


اولین جلسه اجرای دستورالعمل طرح هر مسجد، یک حقوقدان در کرمانشاه

خبرگزاری آریا- اولین جلسه اجرایی نمودن دستورالعمل طرح هر مسجد، یک حقوقدان با حضور معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمانشاه و نهادها و سازمانهای متولیامر ازجمله تبلیغات اسلامی، بسیج حقوقدانان، کانون فرهنگی هنری مساجد، دفتر امام جمعه و... درمحل این دادگستری برگزار شد.

اولین جلسه اجرای دستورالعمل طرح هر مسجد، یک حقوقدان در کرمانشاه
خبرگزاری آریا- اولین جلسه اجرایی نمودن دستورالعمل طرح "هر مسجد، یک حقوقدان" با حضور معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمانشاه و نهادها و سازمانهای متولیامر ازجمله تبلیغات اسلامی، بسیج حقوقدانان، کانون فرهنگی هنری مساجد، دفتر امام جمعه و... درمحل این دادگستری برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه، معاون فرهنگی دادگستری کل استان در این جلسه به سیاستهای کلی قضائی و اجرایی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درزمینه ارتقا سواد حقوقی و قضائی جامعه و تاکیدات ریاست قوه قضائیه اشاره کرد.
هودرجی با اشاره به اهداف این طرح یادآور شد: گسترش مشاوره های حقوقی در جامعه با هدف آشنایی مردم با حقوق و وظایف خود از اهدافی است که این طرح آن را دنبال می کند که در نهایت منجر به کاهش ورودی پرونده ها و کمک به حل مسائل و مشکلات مردم خواهد شد.
وی اجرای موفق این طرح را منوط به همکاری و همراهی همه متولیان امر دانست و گفت: نهادهای فرهنگ ساز و تاثیرگذار می توانند هریک به نوبه خود در توفیق این طرح موثر واقع شوند چرا که این مهم، یک طرح ملی است که کمک به مردم را در امور حقوقی در دستور کار خود قرار داده است.
معاون فرهنگی دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه این دستورالعمل، ارائه مشاوره های حقوقی گسترده به صورت رایگان را در مساجد دنبال می کند افزود: برآنیم با حضور نهادها و سازمانهای ذیربط این طرح را هرچه سریعتر اجرایی کنیم و در این راستا از همه نهادهای مربوطه کمک خواهیم گرفت تا این مهم به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسد و بتواند خدمات شایانی به مردم ارائه کند.
در ادامه هریک از شرکت کنندگان به بیان دیدگاههای خود برای بهتر اجرا شدن طرح "هر مسجد، یک حقوقدان" پرداختند و مقرر شد در جلسه آتی هریک از شرکت کنندگان در حوزه کاری خود عملیات اجرایی آن را ارائه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!