وزیر کشور با خانواده شهید «شهریاری» دیدار کرد


وزیر کشور با خانواده شهید «شهریاری» دیدار کرد

زنجان - ایرنا- وزیر کشور در ادامه برنامه های سفر یک روزه خود به زنجان با خانواده شهید دکتر مجید شهریاری از شهدای هسته ای کشور، دیدار کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه در این دیدار با بیان اینکه ترور جوانان مملکت ظلم بزرگی به مردم ایران بود، گفت: وجود خانواده شهدا نعمتی بزرگ برای کشور است و باید قدر آنان را بدانیم.

مجید شهریاری در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد، تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در زنجان، دوره کارشناسی را در رشته مهندسی الکترونیک در دانشگاه صنعتی امیر کبیر (از سال ۱۳۶۳ تا سال ۱۳۶۸)، دوره کارشناسی ارشد را در رشته مهندسی هسته ای در دانشگاه صنعتی شریف (از سال ۱۳۶۹ تا سال ۱۳۷۱) و دوره دکتری در رشته مهندسی هسته ای را در دانشگاه امیر کبیر از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۷ گذارنده اند.
این دانشمند فیزیک هسته‌ای و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی روز ۸ آذر ۱۳۸۹ در تهران توسط عوامل رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

همچنین در این دیدار، به پاس اهتمام فتح الله حقیقی،استاندار زنجان در تکریم خانواده شهدا و ایثارگران با انجام طرح فاخر و الگوی کشوری نهضت دیدار از سه هزار خانواده شهید در این استان، لوح سپاس از سوی معاون رییس جمهوری و نماینده ولی فقیه و ریس بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور توسط رحمانی فضلی، وزیر کشور، به استاندار زنجان اهدا شد.

به گزارش ایرنا رحمانی فضلی در ادامه برنامه های خود در جلسه شورای تامین استان زنجان حضور یافت و در آن ضمن تاکید بر تقویت روندهای پیشگیرانه برای مقابله با فساد و تخلفات، گفت: مهمترین عامل اثرگذار پایدار در مدیریت آسیب های اجتماعی، ارتقای شاخص های فرهنگی جامعه است.

حضور در جشنواره شهید رجایی و شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی زنجان از دیگر برنامه های وزیر کشور در سفر یک روزه به این استان است.

3088


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان