اقتدار جمهوری اسلامی دشمنان را مایوس کرده است


اقتدار جمهوری اسلامی دشمنان را مایوس کرده است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به سطحی از اقتدار رسیده که دشمن را به یأس و ناامیدی کشانده است.

اقتدار جمهوری اسلامی دشمنان را مایوس کرده استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به همراه معاونین آن ستاد، از اقدامات راهبردی و عملیاتی سازمان پدافند غیرعامل کشور و دستاورد‌های آن بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور با طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی مناسب در مقابله با تهدید‌ها در عرصه‌های مختلف با همکاری دولت، وزارتخانه‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌های لشکری و کشوری آمادگی‌های مناسبی را ایجاد کرده است، گفت: این سازمان در حوزه بازدارندگی و دفاع غیرنظامی موفق عمل کرده و همکاری‌های بیشتر مسئولان می‌تواند اقتدار دفاعی را افزایش دهد.

سردار باقری با تأکید بر اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به سطحی از اقتدار رسیده که دشمن را به یأس و ناامیدی کشانده است، خاطرنشان کرد: این سطح از توانمندی و آمادگی مقدمه‌ای خواهد بود تا در گام دوم انقلاب اسلامی کشور ایران به عنوان یک قدرت شکست‌ناپذیر در سطح بین‌المللی بروز و ظهور داشته باشد.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه پدافند غیرعامل به موازات اقتدار دفاعی در حوزه نظامی حرکت رو به رشد و صعودی را می‌پیماید، افزود: با عنایت خداوند متعال سازمان پدافند غیرعامل کشور امنیت کشور را در حوزه‌های حساس هسته ای، زیستی، سایبری و شیمیایی تأمین و تضمین خواهد کرد.

وی ادامه داد: سازمان پدافند غیرعامل کشور به عقلانیت سطح بالای نرم‌افزاری رسیده و قادر است تدابیر و سیاست‌های دفاعی را با ادبیات علمی و تخصصی به دستگاه‌های اجرائی و سایر بخش‌ها منتقل کند.

سرلشکر باقری گفت: اعتماد به جوانان متخصص و مؤمن در حوزه‌های علمی پدافند غیر‌عامل در این سازمان سبب ایجاد یک باور علمی و عملی و تبلور ایده «ما می‌توانیم» شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...