غدیر، عید غایت رحمت و مشعل هدایت است


غدیر، عید غایت رحمت و مشعل هدایت است

مهندس بازوند، در پیامی عید غدیر خم را روز هویدا ساختن مسیر روشن ولایت خواند و گفت: جان‌های آگاه از شعله‌ی غدیر، پویندگان دائمی جاده وفاق و مسیر وحدت اند. 

‍ به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» در پیام تبریکی به مناسبت عید سعید غدیر خم، گفت: هجدهم ذی‌الحجه روز عید سعید غدیر خم، روز هویدا ساختن مسیر روشن امامت، عید عظیم ولایت و آغازگر امامت مولود کعبه حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) است.

استاندار کرمانشاه، افزود: غدیر، عید غایت رحمت و مشعل هدایت است و جان‌های آگاه از شعله‌ی غدیر، پویندگان دائمی جاده وفاق و مسیر وحدت اند.

وی در ادامه این پیام بیان کرد: به شکرانه آغاز ولایت مولی الموحدین و به یمن فرخندگی این عید شریف، هم اکنون که با پیگیریهای صورت گرفته، مردم عزیز استان این سعادت را یافته اند که با بازگشایی مرز خسروی میزبان زائرین فرزند امیر غدیر، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام باشند، این عید عظیم و خجسته را به عموم مردم شریف و ولایتمدار استان و تمامی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بازوند، در ادامه از عید غدیر خم به عنوان فرصتیناب، مجالی مغتنم برای تجدید بیعت با ولایت معظم فقیه و تثبیت قدم برای پاسداشت آرمانهای والای حضرت امام راحل "ره" یاد کرد و گفت: توفیق اقتدا به سنت نبوی (ص) و سیره علوی (ع) و تداوم اهتزاز پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی در ایران ولایی را از خداوند منان مسئلت مینمایم.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند